נדל"ן ותשתיות

כלל ביטוח בהשקעת מיליונים: זה ההסכם החדש בפרויקט היוקרתי

הסכם חדש שנחתם בין כלל ביטוח לישראל קנדה ובסר צפוי להרחיב את מעגל השותפים בפרויקט ורטיקל היוקרתי - כלל תשקיע כ-160 מיליון שקל ותשלים את תשלום ההלוואה שנלקחה לרכישת הקרקע
מערכת ice | 
יורם נוה, ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום סיון פרג, יחצ, shutterstock)
כלל ביטוח הודיעה כי חתמה על הסכם עם ישראל קנדה ובסר במסגרתו היא תקבל כ-25% ממניות פרויקט "ורטיקל" תמורת השקעה של כ-160 מיליון שקל. בנוסף, כלל הודיעה כי תשלים את תשלום ההלוואה שנלקחה לצורך רכישת הקרקע בסכום של כ-800 מיליון שקל.
 
במתחם המגורים החדש צפויים לקום שלושה מגדלים של 60 קומות שעתידים להישכר למגורים או לצורכי מסחר, שטח הדירות למגורים בפרויקט צפוי להסתכם בכ-35 אלף מ"ר. בנוסף, יקומו בפרויקט המשותף כ-110 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה שונים ומעונות סטודנטים בגודל של כ-11 אלף מ"ר.
ההשקעה של חברת כלל ביטוח לא נגמרת בפרויקט הזה - בתחילת השנה הודיעו בחברה על השקעה של כ-337.5 מיליון שקל בחברת אפריקה התחדשות עירונית, חברה בת בבעלותה המלאה של אפריקה מגורים תמורת 20% מהון המניות של אפריקה התחדשות. העסקה משקפת לאפריקה התחדשות שווי של כ-1.7 מיליארד שקל אחרי הכסף.
אפריקה ישראל מגורים וכלל ביטוח ופיננסיים שותפות, בניהולה הבלעדי של אפריקה, בו תרוכז פעילות החברה בתחום הייזום ומכירה של פרויקטי נדל"ן שעיקרם למגורים בישראל במהלך חיי השותפות (עד 57 חודשים). אפריקה מגורים תחזיק ב-70% מהשותפות ואילו כלל תחזיק ב-30% מהשותפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה