נדל"ן ותשתיות

מחפשים דירה? אלו ההנחות המשמעותיות שתוכלו לקבל בקלות

חברת יד2 תקיים יריד דירות חדשות באקספו בו ישתתפו עשרות קבלנים ויזמי נדל"ן רבים. קבלנים רבים השיבו כי יציעו לרוכשים מבצעי מימון ופריסת תשלומים נוחה, וחלק מהם השיבו כי יציעו הטבות מיוחדות עבור מילואימניקים
מערכת ice |  3
דירות (צילום shutterstock)
חברת יד2 תקיים יריד דירות חדשות באקספו שבתל אביב בהשתתפות עשרות קבלנים ויזמי נדל"ן ישראלים, ובו יוצעו למכירה אלפי דירות בכל רחבי הארץ במאות פרויקטים רחבים ברחבי ישראל. יריד המכירות יתקיים בסוף השבוע הקרוב (5-6 באפריל, 2024).
חברות יזמיות בולטות רבות ישתתפו ביריד, ביניהן: קבוצת כנען, פרשקובסקי, בוני התיכון, חן ואיתי גינדי, מעוז דניאל, איל פרץ, ענב נדלן, קרדן נדל"ן, פרץ בוני הנגב, צרפתי שמעון, אזורים ועוד. כמו כן, המשתתפים ביריד ויכלו ליהנות ממשכנתאות בתנאים משתלמים שיוצעו על ידי בנק לאומי למשכנתאות. במהלך האירוע יינתנו פרטים רבים על פרויקטים בתכנון, בבנייה, ועל כלל סוגי הדירות המוצעים למכירה. הביקור אמנם ללא תשלום, אך הוא דורש הרשמה מוקדמת (3332*).
איילת ניצן, סמנכ"לית השיווק של יד2, מסרה כי "אנו מקיימים את יריד הדירות החדשות מתוך הבנה כי אין לנו ארץ אחרת, וכי הציבור הישראלי רוצה לקנות כאן בית ולהישאר בארץ. במקום לכתת רגליים ולחפש בעצמם דירות לרכישה, יד2 ריכזה תחת קורת גג אחת מגוון רחב של חברות ויזמים מהמובילים בשוק הנדל"ן הישראלי, שיספקו למבקרים תשובות לכל השאלות שיעלו".
כמו כן, כ-78% מהקבלנים השיבו כי יציעו לרוכשים מבצעי מימון ופריסת תשלומים נוחה, כ-56% יציעו הלוואות קבלן בתנאים נוחים, כ-45% יציעו הנחות במחירי הדירות, ועוד כ-12% יציעו חבילות מוצרים לבית, תוספת חניה והטבות אחרות. בנוסף, רבים מפרויקטים שיוצגו ביריד יציעו הטבות מיוחדות למילואימניקים. עוד 12% מהפרויקטים יציעו הטבות מיוחדות גם למפוני הדרום והצפון וכ-47% עדיין מתלבטים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נגמרו הפראירים!!!
    אקי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במחירים של היום לא קונה גם אם הריבית תחזור ל0.1% והפריים ל1.6%!!!!! מה לא ברו???!!!
    סגור
  • 2.
    שוק הנדלן
    עובדיה העירקי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הריבית תיהיה גבוהה כאן לעוד כמה שנים ואף תעלה לכן שום מבצע מימון של קבלנים ובנקאים לא מפתים.ולכן רק כאשר המחירים ירדו ב35% לפחות ומשכנתא ממוצעת של 500000 יש על מה לדבר. עד אז אני באוהל.
    סגור
  • 1.
    אתם חולמים לא קונים
    יוסף בכתונת הפסים 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בנקים וקבלנים נוכלים שלום רב ולא להתראות אנחנו נבנה לבד . המדינה עם רמי צריכה לשחרר שטחים מייד לבנייה לא ניפול בפח שלכם בנקים מדינה קבלנים
    סגור