נדל"ן ותשתיות

אפולו פאוור חוצה את הקווים: "מוצר חדש וייחודי, יתרון טכנולוגי"

אפולו פאוור נכנסת לשוק האמריקמי ולשוק הקנדי במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת Lippert, יצרנית וספקית גלובלית מובילה בשוק האפטר מרקט. במקביל תשווק החברה את הסוכך הסולארי הייחודי, לשוק האירופאי באופן בלעדי. המנכ"ל עודד רוזנברג: "העסקה ממשיכה את האסטרטגיה של החברה לשנת 2024"

מערכת ice | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
חברת אפולו פאוור (TASE:APLP) המפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, מדווחת היום (ראשון), כי בהמשך לשיתוף הפעולה עם חברת Lippert והמענק שאושר להן מקרן BIRD לתמיכה בפיתוח משותף של סוכך סולארי, תפיץ Lippert בבלעדיות את הסוכך הסולארי של אפולו פאוור בארה"ב וקנדה לשוק הקרוונים וכלי השיט.
ההסכם למשך 5 שנים, עם אפשרות הארכה, ובמקביל העניקה Lippert לאפולו פאוור בלעדיות להפצת הסוכך הסולארי באירופה לאותם שווקים לתקופה של שנה, אשר לאחריה ידונו הצדדים במי מהם ובאילו תנאים יהא המפיץ בטריטוריה זו. רק לאחרונה הכריזה אפולו פאוור כי תספק ותתקין את מוצריה הסולאריים הגמישים והקלים על גבי הוולודרום ע"ש סילבן אדמס, בתל אביב.
בסמוך להתקשרות בהסכם, Lippert תזמין מאפולו פאוור בדים סולאריים בסכום של כ- 137 אלפי דולר (כ-504 אלפי שקל), כאשר בכפוף לאישור אבות טיפוס אשר נשלחו אליה, ככל ש- Lippert לא תעמוד ביעדי רכישה שנתיים מינימליים מוסכמים העולים בהדרגה (כ- 1.24 מיליון דולר (כ-4.56 מיליון שקל בשנה הראשונה) – תוקנה לאפולו פאוור הזכות לבטל את ההסכם בהודעה של 180 יום מראש.

"בעתיד יתכן שנוכל למכור את המוצר גם לטובת מרפסות בבתים פרטיים". מפעל אפולו כרמל (צילום: אילן ספרא)
Lippert הינה יצרנית וספקית גלובלית מובילה של מוצרים מהונדסים ופתרונות מותאמים אישית לתעשיות שונות כגון, קרוואנים, כלי שיט ימיים, רכבים פרטיים, רכבים מסחריים ומוצרי בנייה. במסגרת שיתוף הפעולה, תוביל אפולו פאוור פיתוח יריעה סולארית המותאמת לסוכך הנמכר על ידי Lippert  המספקים עד 600 וואט של אנרגיה סולארית.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "הסוכך הסולארי הוא מוצר חדש וייחודי אשר מיועד לשוק הקרוואנים והשוק הימי. הוא מתגלגל לתוך קסטת אלומיניום בזמן שהקרוואן בנסיעה וכאשר הקרוואן עוצר לחניה, הוא נפרש חשמלית והופך לפאנל סולארי שמייצר חשמל נקי מהשמש. המוצר מיועד בראש ובראשונה לשוק הקרוואנים והשוק הימי אך בעתיד יתכן שנוכל למכור אותו גם לטובת מרפסות בבתים פרטיים. עסקה זו ממשיכה את האסטרטגיה של החברה לשנת 2024, משלבת כניסה לשוק האמריקני ומכירות לשוק מנותקי הרשת - שוק בו יש לנו יתרון טכנולוגי מובהק ושוק בו הרווחים עדיפים על שוק הסולאר הסטנדרטי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה