השוק

אפולו פאוור השלימה הנפקת זכויות בהיקף של מיליונים

החברה השלימה הנפקת זכויות בהיקף של כ-46 מיליון שקל (מימוש של 91%). בעלת השליטה בחברה, וסטאר אחזקות, השתתפה בהנפקה ומימשה את כל זכויותיה ואף קנתה זכויות נוספות בשוק
מערכת ice | 
עודד רוזנברג (צילום רמי זנגר)
חברת אפולו פאוור המפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, מדווחת היום (א') כי השלימה בהצלחה הנפקת זכויות בהיקף של כ-46 מיליון שקל (מימוש של 91%). בעלת השליטה בחברה, וסטאר אחזקות, השתתפה בהנפקה ומימשה את כל זכויותיה ואף קנתה זכויות נוספות בשוק. סך ההשקעה של וסטאר בהנפקה עומד על כ-31 מיליון שקל.
כמו כן, השתתפו בהנפקה מנכ"ל החברה, עודד רוזנברג, מנהל הטכנולוגיה, ערן מימון, סמנכ"ל הכספים בחברה, רם בר גיל, וכן, יו"ר דירקטוריון החברה, האלוף (במיל') ד"ר יום טוב סמיה, ורפי קסטן, דירקטור בחברה. נוסף על כך, במסגרת ההנפקה הוקצו כתבי אופציה מסדרה חדשה הניתנים למימוש עד סוף שנת 2023, במחיר מימוש 17 שקל, תמורת סכום נוסף של כ-17.6 מיליון שקל. את הנפקת הזכויות הוביל צביקה מנס מברק קפיטל.
 
רם בר גיל, סמנכ"ל הכספים של אפולו פאוור, התייחס ואמר: "מדובר בהנפקה מוצלחת מאוד נוכח העובדה שבתקופה זו משקיעים רבים מנתבים את השקעותיהם משוק ההון לכיוון אפיקי השקעה אחרים לאור תנאי הריבית הגבוהה בשווקי העולם. אנו רוצים להביע הערכה גדולה לבעלי השליטה ולכל מי שהשתתף בהנפקה על הבעת האמון ארוכת הטווח בחברה ובחדשנות הטכנולוגית שהחברה מובילה".
תמורת ההנפקה צפויה לשמש בעיקר להאצת קצב הצמיחה של החברה, בין היתר במטרה לשרת גידול בפרויקטים בתחום המבנים (לרבות באירופה), ובהקשר זה לבצע השקעות הנלוות למפעל הייצור האוטומטי החדש ליריעות סולאריות המיועד לתחומים הנ"ל והרחבת מצבת כוח האדם.
רק בתחילת השנה סיימה אפולו פאוור התקנת מדרכה סולארית על מצע של גומי ממוחזר באתר לוגיסטי של חברת אמזון בצרפת, וכן, תספק יריעות סולאריות קלות עבור גג המבנה הלוגיסטי באתר בו הותקנה המדרכה. כמו כן, תספק אפולו פאוור עשרות אלפי יריעות סולאריות גמישות לקבוצת הרכב פולקסוואגן (Volkswagen AG Commercial Vehicles), שישולבו בדגמי רכב לאחר גמר הייצור  (Aftermarket) החל מחודש יולי 2024 ולמשך 10 שנים. בעת זו נמצאת החברה בשיתופי פעולה ארוכי טווח עם מותגי רכב מובילים כגון יונדאי, אודי ועוד, ונמצאת במשא ומתן מול מותגים בינלאומיים וחברות נוספות.
כדי לעמוד בביקוש הרב, חנכה אפולו פאוור בתחילת השנה את "אפולו כרמל" - המפעל האוטומטי הראשון מסוגו בעולם ליריעות סולאריות גמישות, שבהמשך השנה צפוי להיות בעל קיבולת שנתית של כ-190 מגה וואט השווים לצריכה שנתית של כ-35-40 אלף בתי אב. לאחרונה אף דיווחה החברה כי נבחרה להיות מועמדת סופית לפרס על שניים ממוצריה בתערוכת אינטר סולאר 2023 לטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, שתיערך ב-13 ליוני במינכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה