השוק

אפולו פאוור מתרחבת עם הקצאת מסגרת חדשה של 40 מיליון שקל

חברת אפולו פאוור מודיעה על הערכות חדשות לעלייה בביקוש למוצריה ועל חתימה עם בנק מזרחי על הגדלת מסגרת אשראי ב-40 מיליון שקלים
מערכת ice | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
חברת אפולו פאוור, אשר מפתחת מייצרת ומוכרת פתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית, מודיעה היום (ב') על הערכותיה לעלייה בביקוש עבור המוצרים. בהתאם לכך חתמה על הסכם הגדלת מסגרת אשראי בהיקף 40 מיליון שקל עם בנק מזרחי.
במסגרת ההסכם הבנק יעניק לחברה מסגרת אשראי למטרת ניצול צרכי הון חוזר למשך שנה. הסכומים שינוצלו ייפרעו על ידי החברה תוך שנה וחצי מיום החתימה על ההסכם ויישאו ריבית שנתית בגובה ריבית פריים בתוספת 1.2%.
לפני שלושה שבועות בלבד החברה חנכה את המפעל הגדול בעולם לייצור יריעות סולאריות גמישות, בהספק של 190 מגה וואט. כמו כן באירוע החניכה החברה חשפה שכבר קיבלה הזמנה בסך 33 מיליון אירו לאספקת עשרות אלפי יריעות לחברת הרכבים, פולקסווגן.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור, מסר: "מדובר במהלך המשקף הבעת אמון של אחד הבנקים המובילים בישראל באפולו פאוור, במוצריה ובטכנולוגיה הייחודית שלה. הלוואה זו תאפשר לנו להיערך היטב לביקוש הגובר למוצרי החברה, לרבות רכישת חומרי הגלם וההיערכות לייצור המוני במפעל החדש ואספקת ההזמנות שקיבלה החברה מחברת פולקסווגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה