השוק

הכנסות אפולו פאוור זינקו ב-58%, הזמנות על סך 8 מיליון שקל

לפי תוצאותיה של החברה לשנה החולפת, ועל רקע הנפקת זכויותיה המתוכננת, הכנסות החברה הסתכמו ב-10.4 מיליון שקל. החברה מקיימת משא ומתן לגבי התקנת פתרון קירור למשאיות המיועד להפחית את צריכת הדלק, לאחר רבעון שלישי מאכזב בו נרשמה ירידה של 11%
מערכת ice | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
אפולו פאוור עדכנה אמש (שלישי) את תוצאותיה לשנת 2023 על רקע הנפקת זכויותיה המתוכננת. הכנסותיה של החברה לאורך השנה הסתכמו ב-10.4 מיליון שקל, צמיחה של 58% לעומת 2022, כאשר מתוכן 5.6 מיליון שקל ברבעון הרביעי. החברה ציינה כי יש לה צבר הזמנות בסך 8 מיליון שקל והסכמים ארוכי טווח בהיקף של 200 מיליון שקל.
מתוך צבר ההזמנות וההסכמים, החברה סייגה כי טרם התקבלו הזמנות מחייבות. החברה מסרה כי היא מקיימת משא ומתן לגבי התקנת פתרון קירור למשאיות המיועד להפחית את צריכת הדלק, והיא מקווה למסחר אותו במהלך המחצית השנייה של 2024. בנוסף, החברה מעדכנת כי היא פועלת להאריך את המסגרת בסך 40 מיליון שקל.
מסגרת זו ניתנה לחברת הבת סולרפיינט על ידי תאגיד בנקאי ותוקפה הנוכחי הוא ה-12 בפברואר, כאשר החברה מעדכנת כי נכון למועד זה המסגרת טרם נוצלה. ברבעון השלישי החברה הציגה דו"ח מאכזב עם ירידה של 11% בהכנסות שהסתכמו ב-2 מיליון שקל, והפסד תפעולי שהסתכם ב-16.2 מיליון שקל, עלייה של 4.3%. עם זאת, המנייה צנחה כבר ב-86% מהשיא שרשמה ב-2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה