יח"צ

קבוצת דבי תנהל את יחסי הציבור של נקסט אינשורנס, ענקית הביטוח הדיגיטלי לעסקים

הסטארטאפ הטכנולוגי בחר במשרד הוותיק לקבלת שירותי יח"צ. משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה: "גאים שחברה שהגיעה למעמד של חד-קרן ישראלי כפול בתוך ארבע שנים בלבד בחרה בקבוצת דבי לניהול הפעילות התקשורתית שלה בישראל"
כפיר אדר | 
משה דבי (צילום אסנת רום)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ויחסי הציבור של נקסט אינשורנס – סטארטאפ טכנולוגי המוביל את מהפכת הביטוחים הדיגיטליים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית וששוויו הנוכחי מוערך בלמעלה מ-2 מיליארד דולר. נקסט אינשורנס מציעה ללקוחותיה מוצרי ביטוח ייעודיים המותאמים לצרכיהם, זאת על בסיס תשתית טכנולוגית מתקדמת, מבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, שמשנה מקצה לקצה את תחום הביטוח הנחשב מסורתית למיושן ולמסורבל. 
נקסט אינשורנס הוקמה בשנת 2016 על ידי גיא גולדשטיין (מנכ"ל החברה), נסים טפירו (סמנכ"ל הטכנולוגיות) ואלון חורי (סמנכ"ל הצמיחה והחדשנות). בספטמבר האחרון גייסה החברה 250 מיליון דולר בהובלת Capital G, קרן ההשקעות העצמאית של אלפאבית, ומשקיעים בולטים נוספים. מאז הקמתה גייסה החברה 631 מיליון דולר ושוויה העדכני עומד על למעלה מ-2 מיליארד דולר. היא מעסיקה 400 עובדים בישראל ובארה"ב, כאשר מרכז המחקר והפיתוח של החברה בכפר סבא מגייס לשורותיו בימים אלה יותר מ-100 עובדים נוספים. ב-2020 נכללה החברה בין עשרת הסטרטאפים שהכי טוב לעבוד בהם על פי דירוג Dun’s100.
"נקסט אינשורנס הוא סטארטאפ טכנולוגי פורץ דרך בתחום הביטוח הדיגיטלי, שיצר מהפיכה אמיתית המאפשרת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב לקבל שירות וכיסוי ביטוחי מדויק, יעיל ומהיר" אמר משה דבי, יו"ר ומייסד קבוצת דבי. "אנחנו גאים שחד-קרן ישראלי כפול בחר בקבוצת דבי לניהול הפעילות התקשורתית שלו ומודים לצוות נקסט אינשורנס על האמון שנתנו בנו". את התקציב של נקסט אינשורנס ינהל יועץ התקשורת אלי כהן במסגרת חטיבת הלקוחות הטכנולוגיים אותה מוביל סמנכ"ל הלקוחות רונן בודוני.
קבוצת דבי, המנוהלת על-ידי המנכ"לית איה אחימאיר, מייצגת תאגידים בינלאומיים וחברות בתחום הטכנולוגי, ביניהם IBM,NVIDIA , Palo Alto Networks, HP, Kaspersky, Waze, PayPal, Lightricks וכן את רשות החדשנות, Start-Up Nation Central, איגוד האינטרנט הישראלי עוד. הקבוצה זכתה בעבר בפרס קמפיין השנה בתחרות האריה השואג עבור אירועי ה-70 למדינת ישראל, וכן בפרס ה-Webby הבינלאומי עבור ניהול קמפיין יחסי הציבור העולמי של "הסטורי של אווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה