מינויים

חדשות 13 בשורה של צעדים: אלו הבכירים החדשים במערכת

סער גיט, בן 31, שהצטרף לחדשות 13 בספטמבר 2022 כעורך משנה של המהדורה המרכזית, ימונה לעורך דסק התחקירים והסדרות של חדשות 13 ויוביל את הדסק יחד עם קטיה רכוב שמשמשת כמנהלת הדסק.. עוד קודם מילא שורה של תפקידי עריכה בדסק החדשות של ידיעות אחרונות ובדסק הספורט של האתר ynet
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
שינויים בדסק ההרחבות והתחקירים של חדשות 13: סער גיט ימונה לעורך דסק התחקירים והסדרות של חדשות 13 ויוביל את הדסק יחד עם קטיה רכוב שמשמשת כמנהלת הדסק.
גיט, בן 31, הצטרף לחדשות 13 בספטמבר 2022 כעורך משנה של המהדורה המרכזית. עוד קודם מילא שורה של תפקידי עריכה בדסק החדשות של ידיעות אחרונות ובדסק הספורט של האתר ynet.

כזכור, רועי ינובסקי, מי ששימש כראש הדסק בשנים האחרונות מונה לאחרונה לכתב התחקירים הראשי של חברת חדשות 13. המינוי שלו הגיע דווקא לצד גל עזיבות במערכת, במיוחד של תמר איש שלום, מגישת המהדורה המרכזית, שהודיעה שלא תמשיך לאחר תום החוזה הנוכחי שלה.
ביום רביעי האחרון, בשורה של מינויים חדשים: עמית הררי הצטרפה אל צוות מגישי מבזקי החדשות בחברה. אל צוות המבזקנים הצטרפו גם מאיר מרציאנו - כתב הבריאות, מתן איילה - עורך תוכניות ומרים בלוך - עורכת במחלקת הדיגיטל.
כידוע, עמית הררי מגישה כיום את מהדורת החדשות הבינלאומית - ILTV, המשודרת בארצות הברית. נוסף על כך, בשנים האחרונות גם משמשת הררי כשדרית קווים בערוץ הספורט, וכעת היא מצטרפת כאמור לחדשות 13.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדחי לדחי, יוצאי ידיעות לא נכנסים לסלון ביתנו
    מסביר פנים 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנסים לתת פייט לאל ג׳זירה
    סגור