מינויים

חדשות 13 בשורת מינויים: אלו המגישים החדשים שמצטרפים למהדורה

חדשות 13 בשורה של מינויים חדשים: עמית הררי מצטרפת אל צוות מגישי מבזקי החדשות בחברה. אל צוות המבזקנים מצטרפים גם מאיר מרציאנו - כתב הבריאות, מתן איילה - עורך תוכניות ומרים בלוך - עורכת במחלקת הדיגיטל
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
חדשות 13 יצאה היום (רביעי) בשורה של מינויים חדשים: עמית הררי מצטרפת אל צוות מגישי מבזקי החדשות בחברה. אל צוות המבזקנים מצטרפים גם מאיר מרציאנו - כתב הבריאות, מתן איילה - עורך תוכניות ומרים בלוך - עורכת במחלקת הדיגיטל.
כידוע, עמית הררי מגישה כיום את מהדורת החדשות הבינלאומית - ILTV, המשודרת בארצות הברית. נוסף על כך, בשנים האחרונות גם משמשת הררי כשדרית קווים בערוץ הספורט, וכעת היא מצטרפת כאמור לחדשות 13.
כזכור,  המינויים החדשים מגיעים כחצי שנה אחרי שאור צלקובניק מונה למנכ"ל חדשות 13, והחליף בתפקידו את מי ששימש כמנכ"ל במשך שנתיים, אבירם אלעד, שהודיע למנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, כי החליט לסיים את תפקידו.
מנכ"ל רדיו 103FM לשעבר בן ה-40, אור צלקובניק, כבר אמור היה להיות מפקד גל"צ החדש, אך בעקבות הבחירות בחודש נובמבר 2022, הוא מעולם לא נכנס אל התפקיד של מפקד גל"צ, ובחצי השנה האחרונה כאמור הוא משמש כמנכ"ל של חדשות 13, ומנסה להצעיד אותה מעלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רכש מצוין! ערוץ 13 ערוץ שניצפה אצלנו על בסיס יומי. (ל"ת)
    אריה 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא יעזור להם. ערוץ מת מהלך. (ל"ת)
    הכ 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור