מינויים

המחליף של אייל ברקוביץ' נחשף: מי מגיש עם אופירה אסייג?

לאחר שברקוביץ' ניתק את קשריו גם מאתר וערוץ ONE וגם מתכנית הספורט של ישראל ב-102FM, מי שנקרא להחליפו הוא איציק זוהר ששידר כבר לא מעט שם עם אסייג
מערכת ice |  5
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום יח"צ)
אחרי שהידיעה על הסוף של המותג 'אופירה וברקוביץ' הפכה לרשמית, כאשר 18 שנה של זוגיות טלוויזיות ורדיופונית הסתיימה בין, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳, השניים כבר מתקדמים הלאה ואחרי שברקוביץ' הפסיק כל קשר לתכנים שעשה לצד אסייג, יש כבר מי שמחליף אותו.
הזוגיות של השניים נפגעה ותוכנית הטלוויזיה של השניים בקשת הסתיימה, ולא תחזור למסך באופן סופי, כאשר ברקוביץ' עבר לערוץ רשת 13. מתברר כי ברקוביץ' ניתק את קשריו גם מאתר וערוץ ONE וגם מתכנית הספורט של ישראל ב-102FM ומי שנקרא להחליפו הוא איציק זוהר ששידר כבר לא מעט שם עם אסייג.
 
כזכור, אתר הספורט הגדול בישראל החזיר לשורותיו את הקוסם ממש לא מזמן, אבל בשל הסכסוך עם אסייג, שתפקידה המוגדר ב-ONE, שם בעלה גילי מנקין הוא מהבעלים, כמנהלת תוכן, הוא לא ימשיך גם שם. זוהר ייתכן יקבל לא מעט פעמים את המשבצת של ה'קוסם'.

התגובות למהלך היו גם כן סוערות. בקשת 12 אישרו את הפרטים של בוקר כי אייל ברקוביץ׳ ביקש לסיים את החוזה ומסרו: ״נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ״.
אופירה אסייג מסרה: ״מאז ה-7/10 כל החיים שלנו השתנו, המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזאת תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע.״ אייל ברקוביץ אמר: ״תודה לקשת על הבמה הנהדרת שנתנה לי״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חח שניים שהם פסולת אנושית (ל"ת)
    ברקוביץ 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    לא מובן למה אתם ממחזרים ידיעה אחת עשרות פעמים (ל"ת)
    איתי 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שני מטורללים
    סימה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תוכנית פח
    סגור
  • 2.
    כלום
    1 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נמאס לכם לדבר על ברקוביץ?
    סגור
  • 1.
    כמובן מכסה תואם לפח האשפה ! (ל"ת)
    אסף 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור