מינויים

מנכ"ל אדידס ישראל יסיים את תפקידו - בתום שלוש שנים בלבד

בתום שלוש שנים כמנהל הכללי של נציגות מותג הספורט הגרמני בארץ, טיבו דוראנד ימשיך לתפקיד חדש בסינגפור. במקומו ימונה יאיר בל, שמכהן כיום כסמנכ"ל מכירות DTC בחברה. אדידס מפעילה כ-70 חנויות ברחבי המדינה, כאשר אלקטרה מוצרי צריכה היא הזכיינית העיקרית שלה
מערכת ice | 
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מנכ"ל אדידס ישראל טיבו דוראנד צפוי לסיים את תפקידו ב-31 בדצמבר, ולהמשיך לתפקיד חדש בסינגפור. מחליפו בתפקיד הוא יאיר בל, שמכהן כיום כסמנכ"ל מכירות DTC (מכירה ישירה לצרכן) בחברה. השלוחה של מותג הספורט הגרמני בישראל החלה את פעילותה בשנת 2003. בעליה הם אדידס העולמית בשיעור של 85%, ואיש העסקים גדעון מוליוב שמחזיק ב-15% מפעילותה. 
החברה מפעילה כ-70 חנויות בישראל, כאשר ביוני 2022 אלקטרה מוצרי צריכה חתמה על מזכר הבנות להפעלת 18 חנויות מהן. בחודש מאי 2023 שיתוף הפעולה התרחב, כאשר המטרה היא שעד סוף השנה יועברו לתפעול אלקטרה מוצרי צריכה 27 חנויות נוספות. בכך, החברה תהפוך לזכיינית המרכזית של המותג הבינלאומי בישראל.
עוד טרם תפקידו באדידס, שימש יאיר בל כסמנכ"ל המכירות של איידיגיטל במשך שנתיים, ושימש בתפקידים שונים בחברה, שהיא היבואנית הרשמית של אפל לישראל. בל, בן 39, נשוי ואב לשניים המתגורר בתל אביב, השלים תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
 
דוראנד עצמו הגיע לישראל בשנת 2021 מצרפת, והחליף בתפקידו את שלום מוליוב, שכיהן כמנכ"ל אדידס ישראל 18 שנה. "לאחר כשלוש שנים מדהימות כמנכ"ל החברה בישראל, קיבלתי הזדמנות חדשה באדידס", כתב דוראנד להנהלת החברה והעובדים. "אני בטוח שהצוות ימשיך לשגשג תחת ההנהלה החדשה". עוד הוסיף דוראנד כי הוא "מאחל לימים שקטים בקרוב". דוראנד שימש מנהל מותג ריבוק באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה