מינויים

אמנון שעשוע הטיל פצצה: זה המינוי החדש במובילאיי

מורן שמש רוז'נסקי, מבכירות החברה, מונתה לתפקיד ה-CFO של ענקית טכנולוגיית הרכב. הנשיא והמנכ"ל בירך: "כישוריה וניסיונה הפכו אותה למתאימה ביותר". היא תחליף בתפקידה את ענת הלר, סמנכ"לית הכספים שפרשה מתפקידה ותשאר יועצת אסטרטגית להנהלה הבכירה
מערכת ice |  3
אמנון שעשוע (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
מובילאיי, ענקית טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית המייצרת מערכות סיוע מתקדמות לנהג, הודיעה כי מורן שמש רוז'נסקי מונתה לתפקיד מנהלת הכספים הראשית (CFO) של החברה. למורן שמש רוז'נסקי למעלה מ-18 שנות ניסיון בתחום הפיננסי כולל תפקידה האחרון כמ"מ מנהלת הכספים הראשית של מובילאיי. "מאז ומתמיד היה לנו אמון עצום במורן", אמר פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי.
שעשוע הוסיף: "במהלך החודשים האחרונים התברר כי כישוריה, הניסיון שלה, הידע הספציפי שיש לה בחברה ויכולתה לנהל צוות עם ביצועים חזקים הופכים אותה למועמדת המתאימה ביותר למשרת CFO במובילאיי". מורן שמש רוז'נסקי תהיה כפופה לפרופ' שעשוע ותהיה אחראית על ארגון הכספים הגלובלי של מובילאיי, לרבות תכנון ותקצוב, חשבונאות ודיווח וכן מיסוי.

"אני גאה מאוד ונלהבת לקבל על עצמי את התפקיד", אמרה מורן שמש רוז'נסקי, מנהלת הכספים הראשית של מובילאיי. "מובילאיי חברה דינמית עם יכולת לשנות את ענף הניידות ולהמשיך ולתרום לבטיחותם בכבישי העולם. אני מברכת על המשך עבודתי עם אמנון ושאר החברים בצוות ההנהגה, במטרה לממש את החזון האסטרטגי שלנו". מורן שמש רוז'נסקי (43) כיהנה בכמה תפקידים בשנת 2016. לאחרונה מילאה את מקומה של מנהלת הכספים בחברה ובעבר שימשה כסמנכ"לית כספים, מנהלת כספים ומנהלת תאגידים.
טרם הצטרפותה למובילאיי, מורן שמש רוז'נסקי כיהנה במספר תפקידי דיווח פיננסי בתנובה, כולל ראש אגף איחוד ודיווח בין 2013-2016, ועוד קודם לכך שימשה בכמה תפקידים בקבוצת שירותי הייעוץ החשבונאי של PwC, לרבות מנהלת בכירה. כפי שהוכרז מוקדם יותר ענת הלר, סמנכ"לית הכספים הקודמת של מובילאיי, פרשה מתפקידה ב-26 ביוני, 2023 מסיבות אישיות.
בתוך כך, ענת הלר ממשיכה לשמש יועצת אסטרטגית למחלקת הכספים של מובילאיי ולהנהלה הבכירה. פרופ' שעשוע בירך את הלר: "בשם הצוות של מובילאיי, ברצוני לחזור ולהודות לענת על מנהיגות יוצאת דופן, על מסירותה ועל תרומתה למובילאיי במהלך השנים האחרונות. אנו מאחלים לה הצלחה רבה ומודים על המשך העבודה שלה עמנו כיועצת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    TESLA AI DOJO WILL PUT THEM
    DOJO 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Out of business
    סגור
  • 2.
    הלוואי והרוח הזאת תפעם בעתיד בשירות הציבורי (ל"ת)
    האמת 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לשתף גם ב.מ וו
    דולב 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על אמנון שעשוע להחזיר את ב.מ.וו ולייצר מכוניות אוטונומיות רמה 5 מלאה 100%. כמו שיש שיתוף מובילאיי עם פולסטאר אז שיהיה שיתוף מובילאיי עם ב.מ.וו
    סגור