מינויים

מי ייבחר לתפקיד מנכ"ל רשות המסים? אלו המלצות ועדת האיתור

ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות המסים המליצה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' על שלושה מועמדים המגיעים מתוך הרשות עצמה: סמנכ"ל לעניינים מקצועיים, סמנכ"ל הרשות והמשנה  למנהל רשות המסים, לאחר שהמנהל ערן יעקב יסיים את תפקידו בחודש ינואר הקרוב
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)

ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות המסים המליצה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' על שלושה מועמדים לתפקיד, המגיעים מתוך הרשות, כך מדווח כלכליסט. מדובר בסמנכ"ל לעניינים מקצועיים רולנד עם שלם, סמנכ"ל הרשות שי אהרונוביץ' והמשנה למנהל מירי סביון. מדובר במועמדים מפתיעים מאחר וההערכות היו כי ועדת האיתור תמליץ על מועמדים חיצוניים כמו ירון גינדי המכהן כנשיא לשכת יועצי המס, ואריאל פטל מרואי החשבון המובילים בארץ.


כזכור בחודש ינואר הקרוב יסיים המנכ"ל המכהן ערן יעקב את תפקידו, זאת לאחר שכהונתו הוארכה פעמיים. מדובר בתפקיד שמינויו רגיש וחייב את אישור הייעוץ המשפטי לממשלה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ומנכ"ל משרדו התעכבו עם מינוי תפקיד זה ורק לפני שבועיים הקימו את וועדת האיתור שתדון במועמד המושלם לתפקיד.
 


רשות המסים הוקמה בשנת 2004 בעקבות החלטת הממשלה לאחד את האגפים לגביית מסים- אגף  מס הכנסה ומיסוי מקרקעין, אגף המכס והמע"מ. כוונת הממשלה הייתה לאחד את נושא ניהול גביית המסים תחת מנהל אחד ולהסמיך אותו על פי החוק להפעיל את חוקי המס הרלוונטים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה