מינויים

פרטנר מצרפת בכירה לשעבר בסלקום: זו מנהלת לקוחות אסטרטגיים החדשה

לאסיה אושרי רקע בבניית אסטרטגיה, גיבוש מדיניות ופיתוח עסקי וניסיון מוכח ביצירת שת"פים אסטרטגיים, ניהול מערכי מכירות והטמעת תהליכים ללקוחות. בתפקידיה האחרונים, היא שימשה כמנכ"לית של Safeway ואדאקום - חברות בתחומי האינטגרציה, אבטחת מידע, סייבר וניהול פרויקטים ולפני כן שימשה כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בסלקום
מערכת ice | 
אסיה אושרי (צילום בוב ברלין)
קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (שלישי) על מינויה של אסיה אושרי לתפקיד מנהלת אגף לקוחות אסטרטגיים בחטיבת לקוחות עסקיים. אושרי מגיעה לפרטנר עם ניסיון נרחב של מעל 14 שנים בניהול בכיר בחברות תקשורת וטכנולוגיות מובילות בארץ ובעולם.
לאושרי רקע בבניית אסטרטגיה, גיבוש מדיניות ופיתוח עסקי וניסיון מוכח ביצירת שת"פים אסטרטגיים, ניהול מערכי מכירות והטמעת תהליכים ללקוחות. בתפקידיה האחרונים, היא שימשה כמנכ"לית של Safeway ואדאקום - חברות בתחומי האינטגרציה, אבטחת מידע, סייבר וניהול פרויקטים ולפני כן שימשה כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בסלקום. לאושרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בכלכלה ומנהל עסקים.
אבי דבורה, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים בקבוצת פרטנר: "אני בטוח כי הניסיון המקצועי הרב שצברה, יחד עם יכולת ניהול אישי וראייה מערכתית-עסקית רחבה, יוסיפו ערך לתהליכים המשמעותיים שהתחלנו בחטיבה".
לפני שבוע בדיוק, פרטנר הודיעה מינויו של אלדד פיילס לסמנכ"ל מערכות מידע של הקבוצה. בכך, אלדד פיילס יחליף בתפקיד את רועי זהר, שביקש לפרוש בחודש שעבר מתפקידו בחברה. פיילס שימש ב-20 השנה האחרונות במגוון תפקידים בחברת בזק, כשבאחרון שבהם שימש כמנהל אגף מערכות מידע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה