מינויים

הפינטק הישראלי Hyp במינוי מסקרן: זה הבכיר שמצטרף להנהלה

חברת הפינטק Hyp הודיעה היום על מינויו של דני שפיר לתפקיד מנהל פעילות אינטגרציית סולקים. בתפקידו יהיה אחראי על יצירת מענה ופתרון לסולקים וגופים נוספים שמבקשים להתחבר למערכות התשלומים בישראל באמצעות החברה
מערכת ice | 
דני שפיר (צילום יחצ)
חברת הפינטק Hyp הודיעה היום (יום שלישי), על מינויו של דני שפיר לתפקיד מנהל פעילות אינטגרציית סולקים. בתפקידו יהיה אחראי על יצירת מענה ופתרון לסולקים וגופים נוספים שמבקשים להתחבר למערכות התשלומים בישראל באמצעות חברת Hyp, מישראל ומחו"ל, ושרוצים להתחיל לפעול במערך התשלומים הישראלי.
התפקיד נועד לענות על פניות רבות שקיבלה החברה מגופים בין-לאומיים ומקומיים המבקשים להתחבר לסכמת התשלומים הישראלית, ובמטרה לאפשר לגופים אלו להתחיל לפעול בשוק הישראלי בצורה מהירה ויעילה יותר, ביחס לאלטרנטיבות. 
שפיר ניהל בחמש השנים האחרונות את תחום הפרויקטים, האינטגרציה והתמיכה בחברת Hyp, ולו ניסיון של 25 שנה בתפקידים בכירים בניהול פרויקטים טכנולוגיים במגוון רחב של ארגונים. בין היתר הוא הוביל את הטמעת טכנולוגיית תשלום חדשה של "visa direct" של חברת Visa ו-"money send" של חברת Mastercard אשר הוטמעו בהצלחה מרובה באפליקציות התשלום של bit ו-paybox.
לשפיר תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע (B.Sc), ותואר שני (MBA) - שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון שבנגב.
מנכ"ל Hyp אוהד מימון מסר: "אנחנו שואפים לאפשר לכל הגופים המעוניינים לפעול בשוק הישראלי, מה שיטיב עם העסקים בארץ ועם המשק הישראלי בכלל, ואין לי ספק שדני, עם רקע ויכולות מוכחות של ניהול פרויקטים מורכבים במשך שנים רבות,  יביא מניסיונו הרב על מנת לפתח אפשרויות אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה