מינויים

דרמה בחברת החשמל: אחד הבכירים פורש אחרי 12 שנה

אורן הלמן, סמנכ״ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים לאחר 12 שנות עבודה בחברה
מערכת ice |  3
חברת החשמל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, ויקיפדיה)
אורן הלמן, סמנכ״ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים לאחר 12 שנות עבודה בחברה, כך נודע הבוקר (ראשון). הלמן, הוותיק בהנהלה הבכירה של חברת החשמל, הודיע כי בכוונתו לפנות לאתגרים חדשים במגזר העסקי.
במהלך שנותיו כסמנכ"ל, הלמן הקים את מערך הרגולציה של חברת החשמל, את היחידה לקשרי משקיעים, וכן את מערך ה-ESG, כל זאת במקביל לניהולו את מערך התקשורת, הפרסום והשיווק של החברה.
אורן הלמן מסר: "אחרי 12 שנים מרתקות, מוצלחות, מעשירות, מלאות בעשייה, סיפוק ועניין, אסיים בחודשים הקרובים את עבודתי במקום שהיה לי בית, חברת החשמל, ואמשיך לאתגרים חדשים בעולם העסקי. תודה לעובדות ולעובדים המופלאים של חברת החשמל שהיה לי כבוד עצום לעבוד איתן ואיתם".
אורן אלמן (צילום: יוסי וייס)
"תודה ל-3 המנכ"לים (אלי גליקמן, עופר בלוך ולמאיר שפיגלר) וליו"ר וחברי הדירקטוריון (בראשות יפתח רון-טל ושלמה ארביב), תודה גם לארגון העובדים הכי אחראי בישראל - שידעו לדחוף ולתת גב למהלכים שהיו נראים משוגעים על הנייר והפכו למציאות ששינתה את פני חברת החשמל ואת חייהם של מיליוני תושבי ישראל. תודה גם לכל הלקוחות, 3 מיליון משקי בית. חלקכם פנו אלי מידי יום עם בעיות, תלונות וגם שבחים. תודה על זה. העשרתם והחכמתם אותי! היה כבוד גדול לשרת אתכן ואתכם!".
מאיר שפיגלר, מנכ״ל חברת החשמל, מסר:  "לאורן הלמן יש זכויות רבות, אותן קידם והטמיע, במהלך 12 שנות תפקודו כסמנכ״ל בכיר, במערכות השרות והתקשורת בחברת החשמל. מאז תחילת כהונתי כמנכ״ל החברה בחצי השנה האחרונה, עבדנו בצוותא לטובת המשך הובלת תהליכים לשיפור וייעול ערוצי התקשורת, מענים לפניות הציבור וטיפול במבוקשם".
לסיכום אמר שפיגלר: "אורן היה חלק בלתי נפרד מהנוף של החברה והנהלתה, במשך תקופה משמעותית, בה הטביע את חותמו. בהזדמנות זו אבקש להודות לו בשם הנהלת החברה ובשמי, על תרומתו לתפקוד החברה ולתדמיתה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פחות אחד
    יצחק 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות אוכל חינם כמה מנכלים כמה ס"מ כלים במקום להוריד את מחירי החשמל הם עסוקים במסחר זולה על זה להפוך את המדינה
    סגור
  • 2.
    אורן הלמן
    שלמה 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה בכל אשר תיפנה,מקווה שבכל תחום שתעסוק תמשיך במלחמתך לטובת המוגבלים והמיוחדים שבחברה הישראלית.
    סגור
  • 1.
    מה הפלאמה הדרמה בדיוק ? (ל"ת)
    לא הבנתי 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור