מינויים

מנכ"ל חדש לעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים: עמית פרסיקו

עו"ד עמית פרסיקו מונה לסגן הנשיאה ומנכ"ל מכללת עזריאלי ירושלים. בעבר שימש כראש מטה יו"ר המועצה להשכלה גבוהה ויועץ מקצועי בכיר לשר החינוך. פרסיקו מחליף את ד"ר רפי אבירם שמונה למנכ"ל הטכניון
מערכת ice | 
עמית פרסיקו (צילום מכללת עזריאלי)
הוועד המנהל של מכללת עזריאלי אישר בישיבתו האחרונה את המלצת וועדת האיתור למינויו של עו"ד עמית פרסיקו לסגן הנשיאה ומנכ"ל המכללה.
עו"ד פרסיקו (42) בעל תואר שני במשפטים, ולו רקע עשיר בשירות הציבורי ומערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. בעבר שימש כראש מטה יו"ר המועצה להשכלה גבוהה וכיועץ מקצועי בכיר לשר החינוך. הוא שימש בשורה של תפקידים בכירים במגזר הציבורי, בין היתר במשרד התקשורת, במשרד החינוך, במשרד הכלכלה, ברשות החשמל, במשרד החוץ ובבית המשפט העליון. כמו כן, שימש כסמנכ"ל בארגון 'מעוז' הפועל לקידום תהליכי צמיחה חברתית וכלכלית באמצעות רשת מגוונת של מנהיגים מכלל החברה הישראלית.

עו"ד פרסיקו מחליף את ד"ר רפי אבירם שמונה למנכ"ל הטכניון. נשיאת מכללת עזריאלי, פרופ' רוזה אזהרי בירכה על מינויו של עו"ד פרסיקו לתפקיד המנכ"ל וציינה שבחירתו נעשתה בסיום הליך מיון ארוך ויסודי. פרופ' אזהרי הוסיפה כי עמית מביא עימו ידע וניסיון רב במערכות ציבוריות מורכבות בדגש על מערכת ההשכלה הגבוהה שיהוו נכס למכללה ושהיא משוכנעת בהצלחתו.
עו"ד פרסיקו: "מודה לוועד המנהל של מכללת עזריאלי על הבחירה בי. מדינת ישראל זקוקה למהנדסים ולאקדמאים איכותיים שמחוברים למיומנויות העתיד שכבר כאן. שמח להצטרף למכללת עזריאלי, מוסד ירושלמי מוביל שחרט על דגלו את פיתוח החברה והתעשייה בירושלים ובישראל כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה