מינויים

דובי פרנסס מקבל ג'וב חדש ומפתיע: "הצעיר ביותר אי פעם"

כוכב "הכרישים" בקשת 12 ישוב לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב שבה למד את לימודי ההשכלה הגבוהה שלו ויצטרף לחבר הנאמנים שלה: "אל לנו לפחד. היכן שיש מחלה - יש גם תרופה: המצאות מהפכניות כמו CRISPR, מחשוב קוונטי, בינה מלאכותית ולמידת מכונה מאפשרות לפתור רבים מהאתגרים"
מערכת ice |  5
דובי פרנסס (צילום יחצ)
כוכב "הכרישים" של קשת 12, היזם ואיש העסקים דובי פרנסס, המייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון Group 11, ישוב לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב שבה למד את לימודי ההשכלה הגבוהה שלו ויצטרף לחבר הנאמנים שלה.
יש לציין כי בין המצטרפים הנוספים לצוות הנאמנים, ניתן למצוא את דורון כהן יו"ר סלקום לשעבר, אליעזר שקדי, המועמדת לנשיאות לשעבר מרים פרץ ואלה ירניצקי. בנוגע לפרנסס מדובר בחבר הנאמנים הצעיר ביותר שאי פעם הצטרף לאוניברסיטה היוקרתית בבאר שבע.
יש לציין כי העיתוי להצטרפותו לא מקרי ומגיע בתקופה מורכבת ולא מדובר רק על המצב בתוך ישראל, אלא המצב הגלובלי: "כמעט שני עשורים של צמיחה בלתי פוסקת הנתמכת בריביות נמוכות שיא נעצרו".
עוד הסביר באירוע למצטרפים החדשים: "העולם שבו חיינו הוא כעת מקום כאוטי - האוכלוסייה ברוב המדינות יורדת במהירות, הצמיחה הכלכלית מתעכבת, הגלובליזציה נעצרה, אקלים לא יציב גורם להלם סביב שרשראות אספקה גלובליות המשפיעות על כל הארגונים העולמיים, ועל חיינו על הפלנטה הזו".
כמו כן סיפר: "אך אל לנו לפחד. היכן שיש מחלה - יש גם תרופה: המצאות מהפכניות כמו CRISPR, מחשוב קוונטי, בינה מלאכותית ולמידת מכונה מאפשרות לפתור רבים מהאתגרים. זמנים אלו מחייבים אותנו להתאחד סביב קידום נוסף של היתרון התחרותי החדשני והטכנולוגי שלנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דובי
    רררר 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודעת אבל יש בו משהו מושך גבר לא יפה אבל מושך סקסי למרות שהוא נראה נוכל
    סגור
  • 4.
    יישר כוח דובי
    יוספה 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כן יירבו כמוך בסגל האקדמי כדי לעמעם כמה שיותר את קולות הפרופסורים האנטישמים .
    סגור
  • 3.
    מה הקשר בין דובי למרים?
    לי מנהחם 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הקשר בין דובי למרים?
    סגור
  • 2.
    אולי
    שמ 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא האיש שימתן את הנטייה האנטישראלית והאנטיהודית של האוניברסיטה?לא שוכח שפרופסור יגאל שוורץ יחד עם סתווי זיסי הדירו את המשוררת הלאומית נעמי שמר זצ"ל מהאנתולוגיה שלהם שכללה 999 משוררים וסופרים.למה?מפני שכתבה שיריה הלאומיים.לסופר ישראלי יהודי אסור לכתוב כך.
    סגור
  • 1.
    אין עלייך
    עינת 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מזל טוב לדובי! נכס אמיתי לאוניברסיטה
    סגור