מינויים

יוניליוור ישראל מינתה את מיכל תמרי לסמנכ"לית השיווק

מיכל תמרי מונתה לסמנכ"לית השיווק, האחראית לקטגוריות הגלידה והחטיפים ומנהלת שירות הצרכנים ביוניליוור ישראל, ותוביל את חטיבת השיווק בחברה עם נגה בנר-סוארי
מערכת ice | 
מיכל תמרי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור (צילום עדי סגל)
יוניליוור ישראל, חברת מוצרי הצריכה הרביעית בגודלה בישראל, הודיעה היום (שני) על מינוי חדש לצוות ההנהלה: מיכל תמרי מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק, האחראית על קטגוריות הגלידה והחטיפים ומנהלת מוקד שירות הצרכנים. בעקבות המינוי היוקרתי תמרי תשמש כחברת בהנהלת החברה.
תמרי החלה את דרכה ביוניליוור ישראל לפני למעלה מחמש שנים כמנהלת השיווק של חטיבת הגלידות ("גלידת שטראוס") והיא בעלת ניסיון רב ומגוון בתחום מוצרי הצריכה. קודם לתפקידה ביוניליוור ישראל מילאה שורה של תפקידים ניהוליים בשיווק במספר חברות מובילות בתחום. תמרי בעלת תואר שני במנהל עסקים MBA. 
במסגרת תפקידה החדש, תמרי תוביל את חטיבת השיווק ביוניליוור ישראל עם נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית השיווק האחראית על קטגוריות הדגנים, הקולינריה, וטיפוח אישי וביתי. 
ג'ים יוקסל, מנכ"ל יוניליוור ישראל משנת 2020, בירך על מינויה של תמרי ומסר: "אנו שמחים וגאים לקדם אל צוות הנהלת החברה בישראל חברה חדשה, מנהלת מוכשרת אשר ללא ספק תתרום רבות ליוניליוור. אנו מאחלים למיכל הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה