מינויים

נועם כ"ץ מונה לסמנכ"ל פיתוח ארגוני ברשות החדשנות

נועם מגיע לרשות החדשנות אחרי 20 שנים ברשות לניירות ערך. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל ומנהל מחלקת ארגון, כספים ומשאבי אנוש
מערכת ice | 
נועם כץ
נועם כ"ץ מונה לסמנכ"ל פיתוח ארגוני ברשות החדשנות. במסגרת תפקידו, יהיה אמון על ארבעה אגפים חשובים ברשות: משאבי אנוש, מערכות מידע (IT), ארגון ושיטות ורכש.
נועם (45) בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובסוציולוגיה-אנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני M.A בלימודי עבודה מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני MBA במנהל עסקים למנהלים מאוניברסיטת בן-גוריון. בתפקידו הקודם שימש סמנכ"ל ברשות לניירות ערך. נועם אבא לאמיר ומתגורר בתל־אביב.
נועם מגיע לרשות החדשנות אחרי 20 שנים ברשות לניירות ערך. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל ומנהל מחלקת ארגון, כספים ומשאבי אנוש. לנועם ניסיון של 15 שנה בעולם משאבי האנוש והתפעול, הוא הוביל תהליכי שינוי ארגוניים ורפורמות ניהוליות, וניהל תקציבים של מאות מיליוני שקלים.
דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "אני מברך על הצטרפותו של נועם כ"ץ לרשות החדשנות. נועם נבחר מבין מאות מועמדים שבחרו להתמודד בתהליך ואני שמח וגאה על הבחירה הזאת. נועם מנהל מוכשר בעל ניסיון ארוך שנים בתחום משאבי האנוש, תפעול והכספים ומביא עמו ניסיון מוכח והישגים משמעותיים. אין לי ספק שהוא יתרום רבות להמשך ההתפתחות של רשות החדשנות כגוף יעיל ואפקטיבי המשרת את תעשיית החדשנות הישראלית כהאב מוביל בעולם".
נועם כ"ץ: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לרשות החדשנות, ונרגש לקחת חלק בארגון משמעותי ששם לנגד עיניו את קידומה של החדשנות הישראלית. אני מודה לדרור בין והנהלת הרשות כולה על האמון שניתן בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה