מינויים

בזכות שיתוף הפעולה האסטרטגי היוקרתי: שורת מינויי בכירים ב-Automat-IT

שורת מינויי בכירות ב-Automat-IT בזכות שיתוף הפעולה האסטרטגי הרב שנתי שנחתם עם AWS
מערכת ice | 
תרזה אפריסיו (צילום באדיבות Automatic-IL)
שיתוף הפעולה האסטרטגי (Strategic Collaboration Agreement) הרב שנתי שנחתם לאחרונה בין Automat-IT, המסייעת לחברות להאיץ את המעבר לענן של AWS (Amazon Web Services), לבין AWS הביא לשורה של מינויים אסטרטגים חדשים ב-Automat-IT.
תרזה אפריסיו מונתה לדירקטור מכירות אירופה. בשנים האחרונות שימשה אפריסיו כמנהלת לקוחות בתחום הסטארט-אפים בחברת AWS. בתפקידה החדש תיישם אפריסיו את מודל העבודה המוצלח של Automat-IT עם סטארט-אפים בישראל לכל רחבי EMEA.
גבריאלה תורן מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית. במסגרת תפקידה תהיה תורן אחראית על הקמת תשתיות גלובליות עבור החברה בתחומי הגיוס, הקליטה ושימור העובדים, לרבות רווחה, פיתוח ארגוני והדרכה, בניית מסלולי קריירה והשרשרת תהליכי מנטורינג. בנוסף, תוביל תורן את ההקמה של אקדמית Automat-IT להסמכת מהנדסי DevOps, בהמשך לתוכניות החברה להכשיר 50 מהנדסים במהלך השנתיים הבאות.
שירי סמיד מונתה למנהלת השיווק הגלובלית של החברה. בתפקידה החדש היא תוביל את הצמיחה והחדירה של החברה לשוק האירופאי, דרך בניית תכנית אסטרטגית גלובלית, הובלת מחקרי שוק, הטעמת תהליכי מיתוג וחשיפה של החברה, ייזום אירועים, קמפיינים ועוד.
"אנחנו גאים בהסכם עם AWS ומחויבים לו", אמר זיו קשטן, מנכ"ל Automat-IT. "על רקע זה איישנו שורה של תפקידים חדשים בחברה, שיתמכו בחדירה שלנו לשווקים חדשים ובהרחבת מצבת העובדים וצי הלקוחות שלנו בצורה משמעותית. שלושה המנהלות שמצטרפות היום לחברה – בעלות רקע וניסיון מרשימים, כל אחת בתחומה, ואנו מאחלים לשלושתן בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה