רכילות עסקית

גאווה ישראלית: אינקרדיבילד זכתה בפרס השותפה הגלובלית של AWS

הפרס מעניק הכרה לחברות מובילות בעולם הממלאות תפקיד מפתח בסיוע ללקוחות להניע חדשנות ולבנות פתרונות על גבי שירותי הענן של אמזון – AWS (Amazon Web Services)
מערכת ice | 
הזכייה של אינקרדיבילד (צילום אינקרדיבילד)
חברת אינקרדיבילד הישראלית, זכתה בפרס השותפה הגלובלית של AWS לשנת 2022, בתחום טכנולוגיות המעבר לענן (migration). הפרס מעניק הכרה לחברות מובילות בעולם הממלאות תפקיד מפתח בסיוע ללקוחות להניע חדשנות ולבנות פתרונות על גבי שירותי הענן של אמזון – AWS (Amazon Web Services).
במהלך טקס פרסי השותפים של AWS re:Invent 2022, הוכרזו הזוכים בפרסי השותפים המקומיים והגלובליים של AWS, שמציעים מודלים עסקיים המקדמים גישות של מומחיות, חדשנות, ושיתופי פעולה במהלך השנה האחרונה. פרסי השותפים המקומיים והגלובליים של AWS מוקירים שותפים שהמודלים העסקיים שלהם ממשיכים להתפתח ולשגשג ב-AWS.
הטכנולוגיה של אינקרדיבילד מאפשרת ללקוחות העברה של תהליכי מחשוב כבדים מהמשרד או מבית העובד אל הענן, תוך האצת מהירות עיבוד התהליכים ואופטימיזציה של עלויות הענן. יחד עם ה-API של AWS, אינקרדיבילד מחברתבין כלי הפיתוח הרצים במחשבי החברה לבין משאבי הענן. התקנת המוצר והשלמת מעבר של תהליכים אלו ממחשבים פיזיים אל מחשוב הענן מתבצעת תוך דקות ובכך היא מייעלת את תהליך המעבר אל הענן של AWS באופן משמעותי. חיבור ישיר ומהיר כזה עם הענן מאפשר ללקוחות אינקרדיבילד לממש את הפוטנציאל הטמון במחשוב ענן, כגון הנגשתו למפתחים בעבודה מרחוק, וזאת תוך הפחתת 44% מעלויות הענן.
"לכבוד הוא לנו לזכות בהכרה של AWS באמצעות פרס יוקרתי ומכובד זה, המבליט את מחויבותנו להבטיח שפעילות לקוחותינו בענן תהיה מהירה, יעילה וחסכונית", אמרה תמי מזאל-שחר, מנכ"לית אינקרדיבילד. "אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם AWS כדי לעזור ללקוחותינו להעביר את עומסי העבודה שלהם לענן כדי להאיץ את תהליכי בניית הקוד הארוכים, תוך הפחתת עלויות תחזוקת הענן הכוללות (TCO)".
"הטמעת אינקרדיבילד דרך המרקטפלייס של AWS הפחיתה משמעותית את עלויות הענן שלנו, קיצרה משמעותית את זמני השקת המוצר שלנו וחסכה לצוות המפתחים את הצורך לבנות את התשתית הנדרשת. באמצעות הטכנולוגיה של אינקרדיבילד הצלחנו להפחית את משך בניית הקוד שלנו ביותר מ-80%", אמר סמנכ"ל ההנדסה ב-Wave, ביל מאואר. "אינקרדיבילד, המתממשקת עם שלל פלטפורמות שבהם אנו משתמשים, מאפשרת למפתחים שלנו קפיצה משמעותית בתהליך כתיבת הקוד ובכך אפשרה לנו להוציא מוצר איכותי ולשדרג את חווית המשתמש במוצר שלנו".
אודות הפרס: זוהי השנה ראשונה, שפרסי השותפים המקומיים והגלובליים של AWS כללו תהליך של הגשת מועמדות עצמית במספר קטגוריות ותחומי התמחות שהוענקו ברמה המקומית והגלובלית גם יחד, כאשר כל שותפי AWS הוזמנו להשתתף ולהגיש מועמדות. AWS Partner Network (APN) היא תכנית גלובלית שעוזרת לחברות לבנות עסקים או פתרונות מבוססי-AWS על ידי מתן תמיכה עסקית, טכנית, שיווקית, וסיוע ביציאה לשוק. תכנית APN כוללת ספקי תוכנה עצמאיים (ISV) וחברות יעוץ (SI) ברחבי העולם, וההשתתפות בה מקרב שותפי AWS גדלה משמעותית 12 החודשים האחרונים.
"שותפי AWS הם שחקנים מרכזיים שמביאים ערך רב ללקוחות הגלובליים, במגוון רחב של ענפי תעשייה", אמרה רובה בורנו, סגנית נשיא ערוצי מכירה ושותפויות כלל-עולמיים ב-AWS". זהו כבוד גדול עבורנו לחנוך את פרסי השותפים האזוריים והגלובליים, ואנו מודים לכל המועמדים והזוכים על האצת המסע של לקוחותינו במעבר לענן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה