מינויים

לנובו ישראל עם מינוי יוקרתי: הכירו את המנהלת החדשה

לנובו ישראל מודיעה על מינויה של מינה סליגמן לתפקיד Marketing and Strategy Country Manager של החברה, במסגרתו תוביל סל את השיווק, הדיגיטל, האסטרטגיה והתקשורת של החברה בישראל
מערכת ice |  1
מינה סליגמן (צילום יחצ לנובו)
לנובו ישראל מודיעה היום (שני) על מינויה של מינה סליגמן לתפקיד Marketing and Strategy Country Manager של לנובו ישראל. במסגרת תפקידה תוביל סליגמן את השיווק, הדיגיטל, האסטרטגיה והתקשורת של החברה בישראל, בכל תחומי הפעילות, המוצרים, המותגים והפלטפורמות של החברה בארץ, במגזר העיסקי והפרטי ובעולמות הגיימינג ואל מול מגוון השותפים והמפיצים, לרבות פעילויות קו-מרקטינג עם השותפות האסטרטגיות של לנובו, ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט ואינטל.  
בתפקידיה הקודמים שימשה סליגמן כראש מערך השיווק התאגידי בלאומי קארד, שם הובילה את תחומי השיווק והדיגיטל של כלל מוצרי החברה במעבר והמיתוג מחדש למקס, שימשה כסמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של גלובס, ו-CMO בחברת סייבר.
 

לנובו היא מעצמת טכנולוגיה גלובלית, בשווי 70 מיליארד דולר, המדורגת במקום ה-171 בדירוג Fortune Global 500, ופועלת  בכ-180 שווקים ברחבי העולם. מזה מספר שנים מובילה לנובו את שוק המחשוב, באמצעות העמקת החדשנות ופיתוח מוצרים חכמים, שמקדימים את זמנם ומייצרים ערך מוסף בתחומים כמו עולמות הגיימינג, מכשירים חכמים, שרתים ומרכזי דאטה ואחסון ושירותים טכנולוגיים מתקדמים. 
בארץ מובילה לנובו את שוק המחשוב זה כבר מספר שנים. ברבעון השלישי חיזקה לנובו את מעמדה והיא שולטת בכמעט מחצית משוק המחשוב הצרכני בישראל. על פי נתוני IDC, נתח השוק של לנובו ברבעון השלישי היה 46.1% משוק המחשבים הצרכני. בשוק המחשבים הניידים הצרכניים בישראל עומדת לנובו ברבעון השלישי על נתח שוק של 55.2%. משמעות נתונים אלה היא שכל מחשב שני שנמכר בשוק הצרכני הוא מחשב של לנובו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה ש כל המוכשרים והאיכותיים ברחו או יברחו ממקס (ל"ת)
    צדק 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור