מינויים

ישראל היום מחזיר לחיים את סיקור הטכנולוגיה וההיי-טק: זה המינוי החדש

אורי ברקוביץ', מוותיקי כתבי הטכנולוגיה בישראל ערך בעבר את מדור המחשבים של נענע 10, את אתר הטכנולוגיה של דה מרקר, שימש ככתב ופרשן טכנולוגיה בגלובס ו-N12 Business, יקים ויערוך את מדור הטכנולוגיה של ישראל היום באתר ובעיתון כחלק מההתרחבות והשינויים בקבוצה בשנה האחרונה
כפיר אדר | 
ישראל היום (צילום פלאש 90)
עיתון "ישראל היום" הודיע  היום (רביעי) על הצטרפותו של העיתונאי אורי ברקוביץ' לישראל היום. ברקוביץ' ימונה לעורך מדור הטכנולוגיה וההיי-טק של ישראל היום. אורי ברקוביץ' יחל את תפקידו ב-1 בינואר 2023
אורי, מוותיקי כתבי הטכנולוגיה בישראל ערך בעבר את מדור המחשבים של נענע 10, את אתר הטכנולוגיה של דה מרקר, שימש ככתב ופרשן טכנולוגיה בגלובס ו-N12 Business, יקים ויערוך את מדור הטכנולוגיה של ישראל היום באתר ובעיתון כחלק מההתרחבות והשינויים בקבוצה בשנה האחרונה.

עמר לחמנוביץ' העורך הראשי של “ישראל היום” אמר כי ״אני מברך על הצטרפותו של אורי ברקוביץ', מבכירי כתבי הטק בישראל, לנבחרת העורכים והכתבים של ״ישראל היום״. הצטרפותו תאפשר לנו לסקר באופן נרחב יותר את ההייטק הישראלי ועולם הטכנולוגיה המהווים קטר למשק ואחד ממנועי הצמיחה המרכזיים״.

צילום: שי שבירו
מבחינתה של ישראל היום, היא מנסה להחיות שוב את הסיקור שלה בנושא הגיימינג והטק וברקוביץ' נחשב למוערך בתחומו כשעבר בשורה של גופי תקשורת בכירים. הוא יכנס כאמור לתפקיד החדש בעוד 10 ימים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה