משפט

ישראל היום בדרך לתביעה? "ציוץ דוחה של שמאלנית דוחה"

מילה אחת ששונתה על ידי העיתון 'דוחה' ב'מסריחה', הוציאה את כותב הציוץ מני אסייג, יוצר שנות ה-80 מדעתו והוא מאיים בתביעה: "יש לכם פרק זמן קצר להסיר את הכותרת הזו ולפרסם התנצלות, כי אני מעולם לא כתבתי ״שמאלנית מסריחה״
מערכת ice | 
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
הכותרת שהופיעה ב'ישראל היום' הבוקר (שלישי) "שמאלנית מסריחה: מני אסייג נגד יוצאת האח הגדול", הצליחה להוציא את יוצר 'שנות ה-80' של רשת 13 משלוותו והוא מאיים בתביעה על ישראל היום אם הדברים לא יתוקנו.
אסייג הזועם כתב בטוויטר שלו לעיני עשרות אלפי העוקבים: "שלום לכם ישראל היום. יש לכם פרק זמן קצר להסיר את הכותרת הזו ולפרסם התנצלות, כי אני מעולם לא כתבתי ״שמאלנית מסריחה״, אם לא צפו לתביעה. ממתין".
 
עוד כתב: "העליבות של של ישראל היום: אני נתקל בציוץ מזוויע שכולל את המשפט: ״ראש הממשלה מזיין חזיר״ (סליחה שנאלצתי לצטט), אני מגיב ״ציוץ דוחה של שמאלנית דוחה״. הכותרת בעיתון: ״מני אסייג ליוצאת האח הגדול: שמאלנית מסריחה״. לא חלילה לשים בכותרת את הזוועה שהיא העלתה אלא לסלף את התגובה שלי. בושה"

לטענות של העוקבים השיב: "ציוץ דוחה של שמאלנית דוחה, וכל מי שלייקק אז גם הוא דוחה. הייתי ברור?", "אפילו אתה שמת כוכביות במקום לכתוב את מה שהיא צייצה בגאווה. בז לך ובז לה.  ציוץ דוחה של שמאלנית דוחה"..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה