מינויים

דלתא במינוי חדש: זו הבכירה שתצטרף לחברה

קודם לכן, שימשה מיכל כ-HR DIRECTOR של חטיבת התפעול בחברת שטראוס, שם קידמה תהליכים לתמיכה במצוינות תפעולית ולפני כן שימשה כ-HR Director בחטיבת המוצר הגלובאלית של אמדוקס
מערכת ice | 
דלתא (צילום ויקיפדיה)
חברת דלתא גליל מודיעה על הצטרפותה של מיכל סגל כסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלי (CHRO), תחליף את עינת אמיתי שסיימה את תפקידה לאחר 9 שנים. בתפקידיה האחרונים בניהול משאבי אנוש, עבדה בחברות IDE, שטראוס ואמדוקס.
לסגל ניסיון בתפקידי ניהול במשאבי אנוש בחברות מובילות בתעשייה הישראלית. בתפקידה האחרון שימשה מיכל כ VP HR בחברת IDE Technologies Ltd., שם הובילה תהליכי רוחב התומכים באסטרטגיית צמיחת החברה.
קודם לכן, שימשה מיכל כ -HR DIRECTOR של חטיבת התפעול בחברת שטראוס, שם קידמה תהליכים לתמיכה במצוינות תפעולית ולפני כן שימשה כ – HR Director בחטיבת המוצר הגלובאלית של אמדוקס.
בין תפקידיה, שימשה מיכל כיועצת ארגונית עצמאית בתחומי ליבה במשאבי אנוש בחברות שונות. למיכל סגל תואר שני בלימודי הארגון ותואר ראשון בכלכלה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית. נשואה ואם לחמישה ומתגוררת בהושעיה.

אייזק דבח מנכ"ל דלתא גליל: "ההון האנושי המדהים של דלתא גליל הוא מה שעושה את החברה לייחודית וצומחת. אני בטוח שניסיונה המקצועי של מיכל סגל יתרום רבות לאסטרטגיית הצמיחה של החברה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה