מינויים

שיתף הפעולה בין ארצות הברית לישראל מתחזק: קרן המחקר עם מינוי חדש

ירון לוטן מונה לתפקיד המנהל הכללי של קרן BIRD העוסק במחקר ופיתוח שיתופי פעולה בין ישראל לארצות הברית
מערכת ice | 
ירון לוטן (צילום ציפי לוטן)
קרן BIRD, הודיעה הבוקר (שני) על מינויו של ירון לוטן לתפקיד המנהל הכללי של הקרן. בכך יחליף לוטן בתפקיד את ד״ר איתן יודילביץ, אשר ניהל את הקרן משנת 2006. המינוי החדש אושר על ידי דירקטוריון הקרן וייכנס לתוקפו ב-1 למארס, 2023.
בקרן מסבירים את הבחירה בלוטן ומסרו כי ירון לוטן מביא עמו לקרן BIRD ניסיון רב בתפקידי מפתח בכירים במגוון חברות טכנולוגיה. כיום הוא מכהן כסגן יושב הראש של מכון אהרן למדיניות כלכלית באוניברסיטת רייכמן. קודם לכן שימש כמנכ״ל חברת AVT שנמכרה לחברת Danaher, ולפני כן שימש כסמנכ”ל בכיר לעסקים ותפעול בגילת וכמנכ”ל חברת טכנומטיקס. בעבר שימש כסמנכ”ל בכיר לעסקים ואסטרטגיה בחברת אורבוטק והיה מייסד-שותף של חברת התוכנה "ראש מערכות חושבות".
דר' איתן יודילביץ, מנכ"ל קרן BIRD הפורש: "זו היתה עבורי זכות גדולה לשרת כמנכ"ל הקרן מזה 17 שנים. אני מאחל לירון ולצוות הנפלא של הקרן הצלחה רבה בהגשמת החזון של קרן BIRD, ואני מודה למועצת מנהלי הקרן על תמיכתם לאורך שני העשורים האחרונים".
קרן BIRD, אשר הוקמה בשנת 1977, היא משקיעה ותיקה בשיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות מתחומי הטכנולוגיה השונים, לטובת פיתוח של מוצרים משותפים. בנוסף לתמיכה כלכלית במענקים של עד 1.5 מיליון דולר, הקרן מסייעת לחברות באיתור שותפים אסטרטגיים פוטנציאליים וביצירת קשרים בין התעשייה האמריקאית לבין התעשייה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה