מינויים

חברת הסייבר ARMO מתרחבת: שלושה בכירים מונו

חברת הסייבר ARMO צמחה בשנה האחרונה וכחלק מהצמיחה, שלושה בכירים חדשים מונו לתפקידי מפתח בחברה. מנכ"ל ARMO בירך: "אנו זקוקים להנהלה מצוינת שתצעיד את החברה קדימה"
מערכת ice | 
אריק לנדאו (צילום ארמו)
חברת הסייבר ARMO מודיעה על שורת מינויים בכירים כחלק מצמיחת החברה בשנה האחרונה. אריק לנדאו ימונה לסמנכ"ל מחקר ופיתוח, קרייג בוקס ימונה לסמנכ"ל אופן סורס וקהילת מפתחים, וקווינטין קינג לסמנכ"ל מכירות.
אריק לנדאו שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל פיתוח ב-JFrog. במסגרת תפקידו לנדאו יהיה אחראי על ארגון הפיתוח של החברה, תהליכי וצוותי הפיתוח, וימשיך לבסס את התשתיות לצמיחה מואצת.

קרייג בוקס שבתפקידו הקודם את פרויקט הקוד הפתוח הגדול ביותר של גוגל ונחשב לאחד מהמשפיענים הבולטים בעולמות הקוד הפתוח וכלי הפיתוח והוא אחד הדמויות המרכזיות בעולם ה-Kubernetes.
קווינטין קינג הוביל בתפקידיו הקודמים את צוותי המכירות ב-Palo Alto Networks ו-Cyolo Security. במסגרת תפקידו החדש הוא יוביל את אסטרטגיית המכירות של החברה.
חברת ARMO הוקמה בשנת 2019 על ידי שאולי רוזן, לאוניד סנדלר ובן הירשבג ומפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה ל- Kubernetes המבוססת באופן מלא על קוד פתוח.
שאולי רוזן, מייסד שותף ומנכ"ל ARMO בירך: "הצטרפותם של שלושת חברי ההנהלה החדשים היא צעד משמעותי בהתרחבותה של החברה ובהמשך ביסוס מעמדה כמובילה בשוק כלי העבודה למפתחים בתחומי האופן סורס וה-DevOps. על מנת להאיץ את צמיחה החיובית שארמו חווה בשנה האחרונה, אנו זקוקים להנהלה מצוינת שתצעיד את החברה קדימה ותהיה שותפה לעוד ועוד הישגים. אני מברך את הצטרפותם של ריק, קרייג וקווינטין, ומצפה לעבוד איתם באופן צמוד ולקדם את החברה לשלב הבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה