מינויים

עו"ד יעל שיינין מונתה ליועצת המשפטית של רשות התחרות

אחרי כשנה בתפקיד היועצת המשפטית בפועל של רשות התחרות, עו"ד יעל שיינין נבחרה לתפקיד באופן רשמי. היא מחליפה בתפקידה את מיכל כהן שמונתה לממונה על התחרות
מערכת ice | 
יעל שיינין (צילום רשות התחרות)
ועדת המכרזים בראשות המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד מאיר לוין, בחרה אתמול (ראשון) את עו"ד יעל שיינין לתפקיד היועצת המשפטית של רשות התחרות. כבר במהלך השנה האחרונה, שימשה שיינין כיועצת המשפטית (בפועל) ומילאה את מקומה של עו"ד מיכל כהן שמונתה לממונה על התחרות.
שיינין היא בעלת תואר במשפטים מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במדיניות ציבורית מתוכנית המצטיינים של בית ספר פדרמן למדיניות ציבורית וממשל באוניברסיטה העברית. בימים אלה היא כותבת את עבודת הדוקטורט שלה.

בשנת 2010 היא הצטרפה לרשות התחרות ושימשה כראשת צוות בנקאות פיננסים וראשת צוות אנרגיה ותשתיות. בשנת 2018 מונתה לתפקיד סגנית היועצת המשפטית (אזרחי-מנהלי) והובילה את האכיפה המנהלית כנגד הפרות של חוק התחרות באמצעות עיצומים כספיים. בין השאר היא ניהלה את תיק האכיפה נגד חברת החשמל בגין ניצול מעמד מונופוליסטי לרעה שהסתיים לאחרונה לאחר שבית המשפט העליון קיבל את עמדת הממונה על התחרות.
מיכל כהן, הממונה על התחרות בירכה: "מונתה לרשות התחרות יועצת משפטית בעלת יכולות מקצועיות גבוהות, ידע מעמיק וניסיון רב בתחום התחרות. יעל היא גם מנהלת מוכשרת. אני שמחה על מינויה ובטוחה כי תמשיך להבטיח את פעילות הרשות והצלחותיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה