מינויים

קעקועי שטן ו-S&M: רופא המגיפה שמינה ביידן מושך אש

ד"ר דמטרה דסקלאקיס בן ה-45 מונה בידי הנשיא ביידן כ"צאר" האחראי על ההתמודדות עם נגיף אבעבועות הקוף. ד"ר דסקלאקיס, רופא מנוסה, הוא גיי מוצהר וגופו עמוס קעקועים, כולל של כנסיית כת השטן 
מערכת ice | 
ג'ו ביידן, ד"ר דמטרה דסקלאקיס (צילום טוויטר)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מינה רופא שיעמוד בראש המאמצים להתמודדות עם נגיף אבעבועות הקוף המאיים. ד"ר דמטרה דסקלאקיס הוא שקיבל את המינוי לתפקיד "צאר" המונקי-פוקס, וכמו כל נושא אחר באמריקה של השנים אחרונות, העניין הפך מיד לעוד זירת התנגחות ראש בראש בין ימין ושמאל.
ד"ר דסקלאקיס בן ה-45 למד באוניברסיטת קולומביה ובהמשך בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ניו יורק ומשם המשיך למלגה ולתואר שני נוסף מבית הספר לרפואה של הרווארד. מאז צבר ניסיון עולמי בתחום ה-HIV ומחלות אחרות המשפיעות על קהילת ה-LGBTQ+. ד"ר דסקלאקיס הוא גיי מוצהר וגופו עמוס קעקועים. בראיון ל"אטלנטיק" ב-2014, הוא אמר "למדתי את מנהגי המיטה שלי ממלכות הדראג של איסט וילג'". את הקעקועים שלו ניתן לראות בתמונות הרבות שפרסם ברשתות ובמיוחד באינסטגרם, כשבין השאר ניתן לראות שם כתובות וציורי קעקוע הקשורים לכנסיית כת השטן. 
בעיתונים ובאתרים השמרניים תוהים לגבי הדוקטור ובכלל חגבי אוסף האנשים הלא אופייני שממנה הממשל הזה, כמו למשל באתר "אמריקן קונסרבטיב": "האם יש גבולות למוזרים שהממשל הדמוקרטי הזה ישכור לתפקידים חשובים? אולי חשבתם שהסאדומאזוכיסט הקירח סם ברינטון קבע את השיא (ביידן מינה אותו לעמוד בראש משרד במשרד האנרגיה). וכמובן, עוזרת מזכירת הבריאות הטרנסג'נדרית רייצ'ל לוין. אבל עכשיו מגיע ד"ר דמטרה דסקלאקיס, מינויו של הנשיא לתפקיד צאר אבעבועות רוח".
באתרים שונים ביצעו סקירה לנוכחותו של ד"ר דסקלאקיס במדיה החברתית, כולל אחת שהועלתה על ידי מהגרים יוונים אורתודוכסים בארלינגטון, וירג'יניה, שחושפת נטייה לחומשים ולסמליות שטנית אחרת. ואכן,  ד"ר דסקלאקיס תיעד באינטרנט את הרפתקאותיו בעולם הנסתר והסטדו-מאזו ההומוסקסואלי.
 
מצד שני, באתרים ליברליים ופרוגרסיביים לועגים ל"טרולים הימניים" ש"לועגים לרופא הומו של אבעבועות הקןף בגלל שהוא בעל גזרה לוהטת ומעז ללבוש רתמה ולפרסם תמונות שלו ללא חולצה באינסטגרם", כפי שכתבו באתר pinknews, "דסקלאקיס אף תויג כשטניסט - כן, באמת!".
באתר לעגו לאתרים הימניים שיצאו נגד "נטייתו ללבוש בגדי עור, חולצות רשת וצבעים ורודים לוהטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה