מינויים

להילחם בהזדקנות העור: המומחה מצטרף לחברת הקוסמטיקה

ג'ק גילברט, פרופסור לרפואת ילדים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו, מצטרף למחקר Mary Kay Inc בתחום טיפוח העור: "ההבנה כיצד תהליך ההזדקנות הרגיל שלנו משפיע על המיקרוביוטה של העור עשויה לספק תגליות חדשות ומדהימות שייעצבו את העתיד של מוצרי הקוסמטיקה"
מערכת ice | 
קוסמטיקה (צילום vecteezy, freepik)
Mary Kay Inc, חברת מחקר בתחום טיפוח העור, הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם ד"ר ג'ק גילברט, פרופסור לרפואת ילדים בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו ופרופסור לאוקיאנוגרפיה מיקרוביאלית במכון סקריפס לאוקיאנוגרפיה של אוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו. באמצעות שותפות זו מדענים ב-Mary Kay יעבדו בשיתוף עם ד"ר גילברט כדי לחקור את אחד התחומים החשובים ביותר - אך הפחות מובנים - של הזדקנות ובריאות העור: המיקרוביוטה של העור.
"ההבנה כיצד תהליך ההזדקנות הרגיל שלנו משפיע על המיקרוביוטה של העור עשויה לספק תגליות חדשות ומדהימות שייעצבו את העתיד של מוצרי הקוסמטיקה", אמרה ד"ר לוסי גילדה, מנהלת חדשנות ראשית, מוצרים ומדע ב-Mary Kay Inc. "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם ד"ר גילברט כדי להבין טוב יותר את השפעת המיקרוביום על הבריאות הכללית של העור".
ב-2022 ד"ר גילברט הפך למנהל משותף של המרכז למיקרוביום ומטגנומיקה באוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו, כחלק מהתוכנית הלאומית של מכוני הרפואה, בערך של 175 מיליון דולר, לקידום תזונה ובריאות מדויקת. בשילוב עם המומחיות של ד"ר גילברט, מדענים ב-Mary Kay מקווים לחקור כיצד תכונות עור שונות קשורות לשינויים מיקרוביאלים אצל נשים. "יש כאן פער ידע", הוסיפה ד"ר גילדה. "אנחנו מקווים לגשר על זה".
 
לפי הודעת החברה, מחקרים קודמים הגיעו למסקנה שלעור האדם יש מערכת חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים מורכבת משלו, והם משמשים לו כבסיס בריא. בדומה למה שנמצא במעיים, העור האנושי - האיבר הגדול ביותר בגוף - זקוק לחיידקים הללו לתפקוד מיטבי. קהילות חיידקים אלו גם שומרות על חתימה ייחודית המבוססת על מיקום, גיל, מין ואינטראקציה עם הסביבה. הידע לגבי מה שהגורמים בדיוק תורמים לקהילות החיידקים המשתנות ביותר על העור והשפעתם על תהליך ההזדקנות הינו מוגבל ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה