מינויים

זו רשת המלונות הצעירה שהתהדרה במינוי חדש ומפתיע

אורן בוטבול מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת  JACOB. ומה כולל הרזומה?
מערכת ice | 
אורן אבוטבול (צילום יחצ)
מינוי חדש ברשת מלונות ג'ייקוב: אורן בוטבול (45) התמנה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות  JACOB. בוטבול, אב ל-3 ילדים, בוגר תואר ראשון בתקשורת ובעל ניסיון מוכח במלונאות, מכירות ושיווק בתחום המגזר העסקי. אורן שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל מישל מלונות ופתח את מלון ליידי שטרן בירושלים. בעבר שימש כ-5 שנים סמנכ"ל שיווק ומכירות במלונות אפריקה ישראל ולפני כן שימש כמנהל אגף שיווק ומכירות ברשת קראון פלזה והולידיי אין.
רשת JACOB, שהושקה לפני כ-10 חודשים עם 5 בתי מלון, ממשיכה את תהליך הצמיחה וההתרחבות בארץ. לאחרונה רכשה הרשת עוד 2 בתי מלון בירושלים ובשלבים מתקדמים לרכישת מספר בתי מלון נוספים באילת, תל אביב ובצפון. הרשת הצעירה ממשיכה להפגין יכולות עם מינוי חשוב ואסטרטגי להמשכת ההתפתחות והגדילה.

אורן בוטבול: "מרגש מאוד להגיע לרשת חדשה שעשתה צעדים כה משמעותיים בתקופה של פחות משנה ועוד בתקופה של קורונה. אעשה הכל כדי להמשיך את התנופה ולעמוד באתגרים הניצבים בפנינו בתקופה הקרובה. אני שמח להצטרף למשפחה חמה כמו רשת ג'ייקוב ומחכה לפתח ולהגיע לשיאים, לגדילה וצמיחה בתחום המלונות".
מהנהלת רשת JACOB נמסר כי "אנו שמחים על מינויו של אורן, איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח ומתחומי המיתוג, פרסום, מכירות, שיווק ודיגיטל ובטוחים שאורן יסייע לנו להצעיד את הרשת קדימה, לגדול ולהתפתח. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".
 
רשת מלונות  JACOB היא רשת מלונות חדשה בארץ שהשיקה את מלונותיה לפני פחות משנה באמצע 2021. הרשת עשתה את הלא ייאמן ובתקופת הקורונה שיפצה ושדרגה את המלונות שרכשה ומאז ההשקה כבר הפכה לשם מוכר ואהוב בקרב הקהל הישראלי.
הרשת כוללת חמישה בתי מלון ייחודיים ומעוצבים בחמישה לוקיישנים נבחרים: מלון בת שבע ירושלים, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה, מלון בוטיק סי לייף נהריה ומלון ריזורט חדרה, המציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית שעיקר אפיונם בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה