מינויים

סמנכ"ל השיווק והמכירות של לנדרובר ויגואר מאז 2007 פורש

רמי וקסמן החליט לעזוב את תפקידו בסוף חודש אוגוסט אחרי 14 שנים, כאשר הוא נחשב לאחד מהאנשים הבולטים מאחורי הצמיחה המטאורית של לנד רובר בישראל בשנים האחרונות
כפיר אדר |  1
רמי וקסמן (צילום יחצ)
רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה לנדרובר ויגואר ב 14 שנים האחרונות, הודיע על כך שהוא פורש מתפקידו בסוף חודש אוגוסט  ופונה לדרך חדשה.
רמי וקסמן הוא אחד מהאנשים הבולטים מאחורי הצמיחה המטאורית של לנד רובר בישראל בשנים האחרונות. כשווקסמן החל את תפקידו בחברת המזרח לשיווק מכוניות, המותג לנדרובר מכר בישראל 140 רכבים בלבד והשנה, 2021, חברת המזרח צפויה לסיים בגידול של כ-400%  עם למעלה מ-700 לנדרוברים ובנוסף להם כ 100 יגוארים.
האיש שהגדיר רכבי שטח כאהבתו הגדולה, עוד לפני לנדרובר,  מצא חיבור בין התחביב למקצוע ,הצעיד אותו קדימה, הוביל את החברה להישגים גבוהים והפך לנציג מזוהה ביותר עם המותג. במשך שנותיו הרבות בחברת המזרח פיתח וקסמן את תפיסת הפרימיום ההרפתקני ובנה מערכת שיווק ומכירות אחודה שתפקדה כ"סיירת" ופעלה מתוך תשוקה להביא תוצאות משמעותיות הן במכירות והן בתפיסת המותגים.
רמי וקסמן מסר: "עברתי 14 שנים מרתקות בחברת המזרח לשיווק מכוניות. שנים של עלייה משמעותית במכירות, חיזוק המותג  לנדרובר , קבלת המותג יגואר והזנקתו בישראל ובניית צוות מכירות ושיווק מנצח. הצלחנו לנצח דרך הבנה מדוייקת של המותגים ודרך העזה. אני מלא תודה למנהלים שלי על האמון הרב שנתנו בי לאורך כל הדרך ולצוות שלי על הנכונות לשאוף יחד איתי גבוה ולנצח". לדבריו: "התקופה הנוכחית מראה לנו כמה חשוב להיות בתנועה, להתחדש ולייצר חוויות והזדמנויות חדשות. אני פונה מלא אנרגיה לדרך חדשה, להוביל, לפתח ולנצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד האנשים בה' הידיעה בענף הזה
    ניר 08/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנהל בחסד וגם בן אדם - שילוב נדיר
    סגור