מינויים

לאחר הפרישה הדרמטית: סמנכ"ל חדש בבזק

דווקא באמצע המהלך הענק של בזק לפריסת סיבים אופטיים, חילופים בתפקיד סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות וזאת לאחר ההודעה המפתיעה של איציק בן אליעזר על פרישתו מהתפקיד בתחילת השבוע
מערכת ice |  1
מני ברוך (צילום בזק)
לאחר ההודעה המפתיעה בתחילת השבוע על עזיבתו הדרמטית של איציק בן אליעזר, ששימש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות, בחברת התקשורת מודיעים כבר היום (רביעי) על מינויו של מני ברוך לתפקיד.
מנכ"ל בזק, דוד מזרחי, החליט למנות את מני ברוך בעקבות ניסיונו בתחום הסיבים האופטיים - לאור כוונתה של החברה לפרוס סיבים אופטיים לכ-80% ממשקי הבית בישראל בעקבות החוק לתיקון התקשורת שביקש להסדיר את מתווה הסיבים.
ברוך בן ה-45 עבד בתשע השנים האחרונות בחטיבת הטכנולוגיות בבזק, ושימש לאחרונה כראש אגף מערכות מידע בשנתיים וחצי האחרונות. לסמנכ"ל הטרי ניסיון משמעותי של שני עשורים בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה.
נדבך נוסף, לכאורה, בשיקול של המנכ"ל דוד מזרחי הוא להשאיר את תפקיד הסמנכ"ל במינוי פנימי מתוך החברה ולא לזעזע את המערכת במינוי חיצוני.
כזכור, איציק בן אליעזר הודיע במפתיע על פרישתו מהתפקיד ביום ראשון. הפרישה של בן אליעזר לא צפויה ואף מפתיעה לאור העובדה  שהוא אמון על אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של בזק בשנים האחרונות שבמסגרתו עתידה החברה לפרוס תשתית של סיבים אופטיים באיחור מה. הפרויקט כעת נמצא בראשיתו ובזק כבר הספיקה לפרוס את הסיבים האופטיים בכ-500 אלף בתים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מני - יא אלוף! (ל"ת)
    דורי 05/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור