מינויים

ניר צוק ואלדד תמיר במינוי יוקרתי: הבכירה מ-Wolt מצטרפת להנהלת הסטארטאפ

חברת FINQ, שהוקמה על ידי אלדד תמיר וניר צוק משקיע בה, הודיעה על מינויה של  הילה פרידמן, בכירה לשעבר ב-Wolt, לתפקיד מנהלת שירות וחווית הלקוח
מערכת ice | 
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
חברת FINQ, הודיעה על הצטרפותה של הילה פרידמן לתפקיד מנהלת שירות וחווית הלקוח (VP Customer Experience). לדברי החברה, המינוי מהווה צעד אסטרטגי חשוב כחלק מהיערכותה להרחבת פעילות ולהקמה של מחלקת חווית לקוח מתקדמת.
בתפקידה האחרון הילה שימשה כמנהלת אגף שירות הלקוחות ב-Wolt, שם ניהלה את פעולת שירות הלקוחות בהיקף רחב מאוד, תוך פיתוח מערכות דיגיטליות וניהול תהליכים פרודוקטיביים. 
הילה, בעלת ניסיון של מעל עשור בניהול ושיפור מערכי שירות וחווית לקוח, מצטרפת ל-FINQ לאחר ביצוע תפקידים בכירים בחברות כמו Wolt ו-Cal. במהלך הקריירה שלה, התמחתה פרידמן בזיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים, אופטימיזציה של חוויית משתמש ויישום פתרונות שהביאו לשיפור מדדים ארגוניים ועסקיים.
בנוסף לכך, הובילה צוותים גדולים בתחום שירות הלקוחות וניהלה מערכות תפעוליות מורכבות תוך דגש על הגברת אמון הלקוח. הילה תהיה אחראית על גיבוש אסטרטגיות חוויית משתמש חדשניות, תוך שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות לבין מענה אנושי ושירות אישי.
FINQ היא חברת טכנולוגיה שהוקמה על ידי אלדד תמיר וניר צוק המשקיע העיקרי בה. החברה מפתחת פלטפורמות השקעות ופנסיה מבוססות AI המנגישות מידע ומציעות פתרונות השקעה וחיסכון מותאמים אישית בצורה דיגיטלית לכולם, ובמסגרתה, מדע ו-AI מחליפים את המתווך הפיננסי המיושן והמוטה.
הילה פרידמן מסרה: "אני נרגשת להצטרף ל-FINQ מתוך אמונה עמוקה במוצר ובבשורה שהוא מביא לעולם הפיננסי. בכניסתי לתפקיד, אני מביאה עמי ניסיון עשיר בניהול חווית לקוח ובנייה של צוותים איכותיים הממוקדים בהענקת שירות מקצועי, יעיל ואנושי".
פרידמן הוסיפה: "האתגר המרכזי שלנו יהיה להנגיש את העולם הפיננסי הידוע כמורכב ומסועף, במטרה להוביל לשינוי חיובי, ולהביא לכך שכסף של אנשים יעבוד עבורם, הן בנתיבי ההשקעה ובטח בנתיבי החיסכון. אני שמחה על הזכות וההזדמנות לעצב חוויית משתמש נגישה, פשוטה ומרגשת".
אלדד תמיר מסר: "אני שמח וגאה על הצטרפותה של הילה, אנו שמחים לצרף לשורותינו דמויות מובילות בתעשייה. אין לי ספק שיכולותיה של הילה וניסיונה העשיר בניהול מערכי שירות לקוחות וחווית לקוח, יסייעו לחברה להמשיך לפתח את הפלטפורמה שלה ולהפוך את עולם הפיננסים לנגיש ויעיל עבור לקוחותינו תוך שמירה על חשיבות המענה האנושי והמקצועי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה