מינויים

טלטלה בחברת הענק הישראלית: 4 דירקטורים פורשים בטענות קשות

ארבעה פורשים מדירקטוריון רימילק הסבירו את ההחלטה החריפה שלקחו: "על אף שאנחנו מעריכים את הזמן שלנו ב-Remilk, הגענו למסקנה כי היחסים עם החברה הגיעו לצומת דרכים שאינה מקדמת את האינטרסים של החברה ושל בעלי המניות שלה"
מערכת ice | 
שביתה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)

בהודעה שנמסרה מטעם הדירקטורים בחברת רימילק, תומר הרפז, אלישיה אנסיסו, פדרו פדיירנה ופלוריס ווסלינג, הם הסבירו מדוע הם החליטו לעזוב את הדירקטוריון של החברה בהודעה חריפה מאוד שנוגעת להחלטות שנלקחו בה לאחרונה.

בהודעה מסבירים ארבעת הדירקטורים הפורשים כי: "ב-8 באוקטובר 2024, לאחר מחשבה רבה, החלטנו להיפרד מתפקידנו בדירקטוריון Remilk ומהתפקידים האחרים שהחזקנו בחברה".
 



עוד הם הסבירו את ההחלטה החריפה שלקחו: "על אף שאנחנו מעריכים את הזמן שלנו ב-Remilk, הגענו למסקנה כי היחסים עם החברה הגיעו לצומת דרכים שאינה מקדמת את האינטרסים של החברה ושל בעלי המניות שלה".

יחד עם זאת, הם התחייבו לסיום כי: "אנחנו כמובן נעבוד בשיתוף פעולה מלא עם החברה כדי להבטיח מעבר קל של התפקידים שלנו בחברה. אנו מאחלים לחברה ולבעלי המניות שלה הצלחה רבה בעתיד.
רימילק היא חברה ישראלית העוסקת בייצור חלבוני חלב הזהים לחלבוני חלב מן החי באמצעות טכנולוגיית תסיסה מיקרוביאלית. החברה פיתחה שיטת תסיסה על בסיס שמרים על מנת לייצר חלבוני חלב בעלי תרכובת כימית זהה לזו של חלב המיוצר על ידי פרות.
מרימילק נמסר בתגובה: "אנו מודים לדירקטורים הרפז, אנסיסו ופדריינה על עבודה משותפת בחברת רימילק. רימילק השלימה בשבועות האחרונים גיוס של 20 מליון דולר נוספים ע״י משקיע חדש אסטרטגי, זאת בהמשך להתקדמות משמעותית של החברה. גיוס זה מצטרף ל 150 מליון דולר אותם גייסה במסגרת סבבי סיד, A  ו B.הנהלת ובורד החברה ימשיכו לפעול ע״פ האסטרטגיה העסקית שלה וכן להיערך להשקת מוצריה שיביאו בשורה אדירה לתעשיית הפודטק הישראלית והעולמית".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה