מינויים

איגוד הדירקטורים הישראלי מתחדש: זו היועצת המשפטית שמונתה

איגוד הדירקטורים בישראל הודיע על מינויה של ד"ר לאה פסרמן-יוזפוב, עורכת דין, לתפקיד יועצת משפט תאגידי ורגולציה באיגוד
מערכת ice |  1
לאה פסרמן-יוזפוב (צילום יונתן בלום)
איגוד הדירקטורים בישראל הודיע היום (רביעי) על מינויה של ד"ר לאה פסרמן-יוזפוב, עורכת דין, לתפקיד יועצת משפט תאגידי ורגולציה באיגוד. ד"ר פסרמן-יוזפוב הינה מרצה בכירה למשפטים בקריה האקדמית אונו ומחברת הספר המוביל בישראל בדיני ניירות ערך, כיהנה בעבר כחברת מליאת רשות ניירות ערך וכחברת ועדת אכיפה מינהלית לפי חוק ניירות ערך.
הדר צופיוף הכהן, מנכ"לית איגוד הדירקטורים, מסרה תחילה עם מינויה של  ד"ר לאה פסרמן-יוזפוב, לתפקיד יועצת משפט תאגידי ורגולציה באיגוד: "אנו שמחים וגאים לצרף את ד"ר לאה פסרמן-יוזפוב לצוות המוביל של האיגוד".
עוד אמרה הדר צופיוף הכהן ופרגנה  ד"ר לאה פסרמן-יוזפוב כשאמרה: לניסיונה העשיר והמוניטין המקצועי שלה בתחומי המשפט התאגידי והרגולציה יתרמו רבות לפעילות האיגוד ולקידום סטנדרטים גבוהים של ממשל תאגידי בישראל".
לסיום, הדר צופיוף הכהן, מנכ"לית איגוד הדירקטורים, אמרה בעקבות מינויה של ד"ר לאה פסרמן-יוזפוב לתפקיד החדש: "אנו צופים שיתוף פעולה פורה ומשמעותי ובטוחים כי מהלך זה יתרום גם הוא לקידום מעמד הדירקטורים לצד פעילות נוספות של האיגוד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינוי ראוי, ומקצועי בהצלחה.
    דניאלי ברק 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה. המינוי הנ"ל מקצועי, ראוי ומעשיר. לגברת יש יכולת העברת חומרי לימוד והעשרה נהדרת. מצפים שבנוסף לתפקיד, תמשיך להעשיר את הדירקטורים בהרצאות שלה. כבר בעת זו משתוקקים להרצאות וימי העשרה נוספים בתחומה במיוחד למועדון היו"ר דניאלי ברק
    סגור