מינויים

פנטרה במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית המכירות החדשה של החברה

חברת פנטרה מינתה את סיון הראל לתפקיד סמנכ"לית מכירות בכירה באירופה, המזרח בתיכון ואפריקה. אמיתי רצון, מנכ"ל חברת פנטרה: "סיון היא אשת המכירות הראשונה בפנטרה. מאז שהצטרפה, היא הפכה לסמל למנהיגות בחברה. אנו בטוחים שתחת ניהולה, פנטרה תמשיך לצמוח ולהוביל את השוק ב-EMEA"

מערכת ice | 
סיון הראל (צילום דורון לצטר)
חברת "פנטרה", המפתחת פלטפורמת אימות אבטחת סייבר ובדיקות חדירות אוטומטיות, הכריזה היום  (שני) על מינויה של סיון הראל לסמנכ"לית מכירות בכירה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).
להראל ניסיון רב בתחום המכירות ב-Earnix וב-Hewlett Packard. בשנת 2018 הצטרפה הראל לחברת פנטרה כמנהלת מכירות אזורית. לאחר שנתיים בתפקיד הבכיר, קודמה לתפקיד סמנכ"לית המכירות של אירופה והמזרח התיכון, והצטרפה לצוות ההנהלה המורחב של פנטרה.
אמיתי רצון, מנכ"ל חברת פנטרה, מסר: "סיון היא אשת המכירות הראשונה בפנטרה. מאז שהצטרפה, היא הפכה לסמל למנהיגות בחברה. סיון הובילה את צוותי המכירות של החברה להישגים יוצאי דופן שנה אחר שנה, והצליחה להגדיל את בסיס הלקוחות בחברה בצורה משמעותית. אנו בטוחים שתחת ניהולה, פנטרה תמשיך לצמוח ולהוביל את השוק ב-EMEA".
סיון הראל, סמנכ"לית המכירות בפנטרה: "אני אסירת תודה על האמון של הנהלת החברה בי. כצוות, הגענו להישגים יוצאי דופן באמצעות חיבור חזק עם הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו.
מערכות היחסים החזקות הללו מאפשרות לנו להבין את צרכי השוק העדכניים ולהבטיח שאנו מספקים עבורם את פתרונות האבטחה המתאימים ביותר. נמשיך להרחיב את הקשרים הללו ונבטיח שפנטרה תמשיך להתוות את הסטנדרט הגבוה ביותר לאימות אבטחה מידע ב-EMEA ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה