דיגיטל וטק

פנטרה במהלך ענק: זה הפיתוח שמסייע בהתגוננות נגד מתקפות סייבר

חברת פנטרה מכריזה על עדכון מרכזי למוצר ה-RansomwareReady שלה, אשר מאפשר ללקוחות לבדוק באופן יזום את חוסן הסייבר שלהן כנגד  מתקפות כופרה. בכך, פנטרה מעוניינת לעודד ארגונים לאמץ אמצעים פרואקטיביים נגד זנים הרסניים ונפוצים של מתקפות כופרה במערכות ההפעלה לינוקס

מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
פנטרה, המפתחת פלטפורמת אימות אבטחת סייבר ובדיקות חדירות אוטומטיות, מכריזה על עדכון מרכזי למוצר ה-RansomwareReady שלה, אשר מאפשר ללקוחות לבדוק באופן יזום את חוסן הסייבר שלהן כנגד  מתקפות כופרה. באמצעות הפיתוח החדש, חברת פנטרה מעודדת ארגונים לאמץ אמצעים פרואקטיביים נגד זנים הרסניים ונפוצים של מתקפות כופרה במערכות ההפעלה לינוקס.
העלות הממוצעת של מתקפות כופרה היא 5.13 מיליון דולר, מה שהופך אותן לאיום הסייבר הגדול ביותר על רווחיות ארגונים במשק. קבוצת הסייבר המכונה "3.0 LockBit" אחראית ליותר מרבע קורבנות מתקפות הכופרה בעולם. לפי מחקר מודיעין איומים, מתקפות כופרה נגד מערכת הפעלה של סביבות לינוקס גדלו פי 4 בין החציון הראשון של 2021 לחציון הראשון של 2023. 
מבין התקיפות המשמעותיות של קבוצת הסייבר, ניתן למנות את אירוע הפריצה לתאגיד Capital Health בינואר 2024, במהלכו הוצפן 7 טראבייט של מידע רפואי רגיש המוערך בעלות של 250,000 דולר. בנוסף, קבוצת הסייבר המוכרת פרצה לחברה הציבורית "אקסנצ'ר", ששוויה באותו הזמן עמד על 45 מיליארד דולר ופרצה לבית החולים לילדים בטורונטו שכללה פגיעה אנושה במערכות הפנימיות של בית החולים.
רן תמיר, מנהל מוצר ראשי בחברת פנטרה: "בלב ליבו של מוצר ה-RansomwareReady נמצאת המומחיות של צוות המחקר של Pentera Labs. הצוות בפנטרה תכנן בקפידה גרסה בטוחה של מתקפת הכופרה המלאה של LockBit 3.0 לבדיקת הפגיעות של סביבות לינוקס. פנטרה בודקת בקרות אבטחה קיימות נגד מתקפות כופרה ברשתות הארגוניות בזמן אמת, ללא ההשפעות השליליות של מתקפה אמיתית".
הפלטפורמה של פנטרה מדמה את טכניקות ההתחמקות והנוזקה המשופרות המאפיינות את LockBit 3.0, שהופכות אותו לקשה כל כך לזיהוי ולהתמודדות. הפלטפורמה החדשנית מדמה תקיפות כופרה נגד הסביבה הפעילה של הארגון, מבלי לסכן את הפעילות השוטפת של הארגון. פנטרה משתמשת באותם סמני פגיעה כמו בקמפיינים המקוריים, על מנת להבטיח תגובות אמיתיות מבקרות האבטחה הקיימות בארגון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה