השוק

הסייבר הישראלי ממשיך להתפוצץ: זה הסטארטאפ שגייס עשרות מיליונים

חברת הסייבר הישראלית Clutch, שפיתחה פלטפורמת אבטחת זהויות לא-אנושיות, מודיעה על גיוס סיד של 8.5 מיליון דולר (כ-32 מיליון שקל). את סבב הגיוס הובילה קרן Lightspeed Venture Partners יחד עם Merlin Ventures. ומי עוד השקיעו?
מערכת ice | 
מייסדי Clutch Security (צילום עמרי מירון)
חברת הסייבר הישראלית Clutch, שפיתחה פלטפורמת אבטחת זהויות לא-אנושיות (Non-Human Identities) מודיעה על גיוס סיד של 8.5 מיליון דולר (כ-32 מיליון שקל). את סבב הגיוס הובילה קרן Lightspeed Venture Partners יחד עם Merlin Ventures.
בנוסף השתתפו בסבב משקיעים מובילים בתעשייה, ביניהם ניר פולק, לשעבר מנכ״ל ומייסד-שותף של Exabeam, קבוצת CCL (Cyber Club London), שלמה קרמר, מייסד-שותף של Imperva, Check Point ו-Kato networks, ארמון דדגר, CTO ומייסד-שותף של HashiCorp, ועוד.
זהות לא-אנושית (Non-Human Identity) היא כל זהות דיגיטלית במערכות מחשוב שאינה שייכת לאדם. ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות - ביניהן תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לתשתיות ענן וטכנולוגיות בינה מלאכותיות - הובילו לגדילה ניכרת בהיקפן של הזהויות הלא-אנושיות. ארגונים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים באבטחה וניהול של זהויות אלו, הפזורות על פני סביבות שונות, ושהינן בעלות הרשאות רחבות אך חסרות בקרות אבטחה ייעודיות וכלים תומכים. 
פלטפורמת אבטחת הזהויות הלא-אנושיות של Clutch מתמודדת עם אתגרים אלו, ומאפשרת לצוותי האבטחה למפות, להבין, לשלוט ולאבטח את כל הזהויות הלא-אנושיות בארגון. הפלטפורמה של Clutch מאבטחת את כל סוגי הזהויות הלא-אנושיות הקיימות בסביבות השונות, ומספקת פרטים מקיפים אודות כל אחת מהן - היכן נוצרה, מי האנשים הקשורים אליה, היכן שמורה, מי משתמש בה ומהן ההרשאות שלה.
יתרה מכך, Clutch מציעה את הפתרון הראשון מסוגו, המבוסס גישת Zero Trust ומאפשר לצוותי האבטחה לא רק לאכוף מדיניות ולמזער סיכונים אלא גם להגן באופן פרואקטיבי על זהויות לא אנושיות.
Clutch הוקמה בסוף שנת 2023 על ידי אופיר הר-חן (CEO), לשעבר COO ב-Hunters ומומחה לאבטחת סייבר ארגונית ב-Sygnia, שגיא הס (CTO) וטל קמחי (VP R&D), לשעבר מנהלי מחקר ופיתוח ב-Axonius. החברה מעסיקה 20 עובדים במשרדיה בתל אביב. הגיוס הנוכחי מתגייס לשורה של גיוסים שבוצעו לאחרונה בסייבר הישראלי, שעל רקע איומי האבטחה ההולכים וגוברים בעולם ממשיך להתפוצץ עם הבעת אמון של משקיעים ברחבי העולם.
אופיר הר-חן, מנכ״ל ומייסד-שותף של Clutch: "במשך עשרות שנים היינו בקו החזית, וסייענו לארגונים להתמודד עם מתקפות סייבר. כך, היינו עדים להתגברות האיומים הנובעים מזהויות לא-אנושיות וההשפעה ההרסנית שלהם. הקמנו את Clutch במטרה לצייד צוותי אבטחה בפתרון אוניברסלי המספק כלים למיפוי, העשרה, ניתוח, ניהול ואבטחה של כלל הזהויות הלא-אנושיות".
"הפלטפורמה שלנו אינה מאפשרת רק לזהות סיכונים מוקדם ככל הניתן ולתקנם בצורה יעילה, אלא גם לחזק באופן פרואקטיבי את ההגנות הארגוניות. בתמיכת משקיעים מובילים בתעשייה, אנו שואפים להוביל את השוק באבטחת הזהויות הלא-אנושיות ולהציע פתרון מקיף ויעיל לאיומים בתחום".
שי מישל, שותף-מנהל של מרלין ונצ'רס: "סיכונים הקשורים לזהויות לא-אנושיות הפכו לאחרונה לאיום משמעותי על ארגונים, ולכן הגישה החדשנית וההוליסטית של Clutch מספקת פתרון חיוני והכרחי. לצוות המצוין של Clutch יש הבנה עמוקה וניסיון עשיר בתחום, ואני לא רק מאמין ביכולת שלהם להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב התחום, אלא אף מצפה לראות אותם מציבים סטנדרטים חדשים בתעשייה". 
דייויד סטנדר, CISO של BankUnited: ”הבנת תחום הזהויות הלא-אנושיות היא מרכיב קריטי באבטחת סייבר, במיוחד עבור ארגונים בעלי תשתיות מורכבות או מבוססי ענן כמו הארגון שלנו. הפלטפורמה של Clutch מחזקת את הגנת הסייבר של חברות באמצעות הגנה על זהויות דיגיטליות אלו, תוך שהיא מספקת מיפוי מקיף והקשר מלא וברור. הפלטפורמה מתמודדת עם האתגרים המתפתחים באופן מהיר ודינאמי, ויוצרת סביבה תפעולית בטוחה וחזקה יותר".
גורו צ'אהאל, שותף ב-Lightspeed Venture Partners: "כאשר יותר ויותר תשתיות ארגוניות הופכות לאוטומטיות, זהויות לא-אנושיות הופכות לחוליה החלשה ביותר באבטחת הסייבר בארגון ודורשות פתרון אבטחה ייעודי. הצוות בClutch מחזיק במומחיות וידע מעמיק המאפשרים לו לבנות פלטפורמה איכותית ומקיפה שפותרת את האתגרים השונים שיש לארגונים סביב זהויות לא אנושיות. המהירות בה Clutch הצליחה לבנות צוות ברמה עולמית ולהביא את הפלטפורמה לשוק וללקוחות היא מדהימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה