מינויים

ארגון ויצו מכריז על שינויים בצמרת: הבכירות שיצטרפו לשורותיו

ארגון ויצו מודיע על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה ומכריז כי שרי דרור תמונה לתפקיד מנהלת האגף לגיל הרך ושרון זיגדון מונתה לתפקיד מנהלת בית ההורים. מירה מינס, מנכ"לית ארגון ויצו: "שרי ושרון מגיעות לתפקידן עם תשוקה גדולה לעשייה עם אימפקט חברתי וחינוכי"

מערכת ice | 
גיוס עובדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ארגון ויצו מכריז על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה. על פי ההודעה הרשמית של ויצו, שרי דרור מונתה לתפקיד מנהלת האגף לגיל הרך ואילו שרון זיגדון מונתה לתפקיד מנהלת בית ההורים בארגון.
שרי דרור תיכנס לתפקידה באמצע חודש אוקטובר ותחליף את שרון זיגדון, שניהלה את האגף לגיל הרך בשנתיים האחרונות. כאמור, זיגדון קודמה לתפקיד מנהלת בית ההורים של ארגון ויצו. 


בתמונה: שרי דרור (צילום: מיקי רווח)
לשרי דרור, מנהלת האגף לגיל הרך החדשה של ויצו, ניסיון רב בתחום החינוך. בעשרים השנים האחרונות דרור עסקה בתפקידים רבים בתחומי החינוך, ההוראה, הניהול, ההנחיה והפדגוגיה במערכת החינוך.
בין היתר, דרור  שימשה בתפקיד ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה בעיריית בית שמש. במסגרת תפקידה הבכיר, דרור הייתה אחראית על כל תחום החינוך בעיר מגיל לידה ועד 18. 
אגף הגיל הרך הוא אגף השטח הגדול של ויצו עם כ- 11,000 פעוטות בגילאי לידה עד שלוש המתחנכים ב 161 מעונות היום של ויצו הפרוסים ברחבי הארץ. שרון זיגדון, מנהלת בית ההורים החדשה בארגון, נבחרה להוביל את בית ההורים של ויצו בכדי להרחיב את הפעילות של ויצו בעולמות הגיל השלישי, לאפשר את המשך הרחבת השירותים והפעילות של בית ההורים למען דייריו.
זיגדון אשת חינוך ומנהלת מוערכת, אשר החלה את הקריירה שלה בויצו לפני 26 שנים כמנהלת מעון רב תכליתי והתקדמה בסולם התפקידים הניהוליים עד לניהול האגף לגיל הרך בשנתיים האחרונות.


בתמונה: שרון זיגדון (צילום: כפיר סיוון)
בתקופה מאתגרת ורוויית שינויים והתפתחויות בענף הגיל הרך המשפיעים על החברה הישראלית, הנובעים משינויי רגולציה וחקיקה, מחסור מהותי בכוח אדם ותקופת המלחמה שהשפיעה מידית על פעילות האגף.
מירה מינס, מנכ"לית ארגון ויצו, ברכה על המינויים המשמעותיים והוסיפה: "שרי ושרון מגיעות לתפקידן עם תשוקה גדולה לעשייה עם אימפקט חברתי וחינוכי ועם ניסיון מקצועי ויכולות רבות, מגוונות וחשובות, בצד אחריות עצומה, לקידום ענפי הגיל הרך והגיל הבכיר בתקופה מורכבת. אני מאחלת לשרי ולשרון הצלחה רבה".
שרי דרור, מנהלת האגף לגיל הרך של ויצו: "אני מודה להנהלת ויצו על האמון וההזדמנות. שמחה להצטרף לארגון שמעל למאה שנים מוביל עשייה חינוכית חברתית ציונית בישראל וברחבי העולם. הגיל הרך הוא המסד הראשון והחשוב ביותר בהתפתחות הילד ואני גאה להצטרף לנשים המופלאות שמובילות תחום זה ומחנכות את דור העתיד – לצוותי המעונות, להנהלת האגף ולהנהלת הארגון".
שרון זיגדון, מנהלת בית ההורים של ויצו: "אני מסיימת את תפקידי בסיפוק ענק ומודה להנהלת ויצו על האמון ועל ההזדמנות לצמוח, להתמקצע ולהתפתח אישית ומקצועית בארגון שהפך לבית, ולכל צוות אגף הגיל הרך על העבודה המשותפת בתקופה כל כך מאתגרת ומורכבת. כעת, אני עם הפנים קדימה לתפקיד החדש והמרתק של ניהול בית ההורים של ויצו. אני מאחלת לשרי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תטביע את חותמה בפיתוח האגף לגיל הרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה