מינויים

גלעד ארדן בג'וב חדש: "לחזק את ביטחון אזרחי ישראל"

שגריר ישראל היוצא באו"ם מונה לתפקיד נשיא מד"א העולמי. בתפקידו החדש יקדם את ארגון ההצלה הלאומי ואת שירותי הדם של מד"א וייצג את הארגון בפורומים בינלאומיים. המנכ"ל אלי בין: "יקדם את ביטחונם הרפואי של התושבים, מאחל לו הצלחה רבה"
מערכת ice | 
גלעד ארדן (צילום דוברות משלחת ישראל לאום)
שגריר ישראל היוצא באו"ם, גלעד ארדן, מונה לנשיא מד"א העולמי, כך נמסר הערב (רביעי) בהודעה לתקשורת. בתפקידו החדש, יוביל ארדן את פעילות הארגון העולמית, יקדם את ארגון ההצלה הלאומי ואת שירותי הדם של מד"א וייצג את הארגון בפורומים בינלאומיים.
המינוי מתבצע לאחר ארבע שנים של כהונה כשגריר ישראל באו"ם ולאחר שנה בתפקיד השגריר בארצות הברית, בהן רכש ארדן ניסיון רב ביחסים בינלאומיים. בעבר כיהן ארדן כשר לביטחון הפנים, השר להגנת העורף, שר התקשורת, שר הפנים, השר לנושאים אסטרטגיים והסברה, השר לשיתוף פעולה אזורי וכשר להגנת הסביבה. 
מנכ"ל מד"א, אלי בין, בירך על המינוי וציין כי "ניסיונו הבינלאומי העשיר של ארדן יתרום רבות למוכנות של מד"א, במיוחד בתקופה מורכבת זו". בין הוסיף: "תפקידו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל הוא להיות ערוך ומוכן תמיד לכל תרחיש ולהבטיח את ביטחונם הרפואי של תושבי ותושבות ישראל. אני בטוח שפועלו של ארדן כנשיא מד"א העולמי יקדם את המטרות החשובות האלו. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
גלעד ארדן עצמו ציין: "מד"א הוא מרכיב מרכזי בחוסן הלאומי של ישראל. צה"ל אמון על הגנת הגבולות של מדינת ישראל, ומד"א אמון על הצלת החיים בתוך גבולות המדינה. מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים חסרי תקדים, שהפכו את העורף לחזית. המוכנות של מד"א, הפריסה הרחבה של מד"א בארץ והציוד שעומד לרשותו מצילים חיים רבים יום יום ואני אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך ולחזק את מד"א ואת יכולותיו וכך לחזק את ביטחון אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה