מינויים

מקרן ריאליטי לצמרת שיכון ובינוי: זה המשנה החדש למנכ"ל החברה

שינוי דרמטי נוסף בצמרת שיכון ובינוי: לאחר שדירקטוריון שיכון ובינוי מינה בתחילת החודש שעבר מנכ"ל חדש לחברה, כעת החברה מכריזה על המינוי של אבישי קימלדרוף לתפקיד משנה למנכ"ל החברה
מערכת ice | 
אבישי קימלדרוף (צילום רז רוגובסקי)
האדריכל אבישי קימלדורף, עוזב את שותפותו בקרן הנדל"ן ריאליטי לטובת הצטרפותו בחזרה להובלת חברת הנדל"ן של שיכון ובינוי כמשנה למנכ"ל. קימלדורף שהיה המהנדס הראשי של עיריית חדרה, ושימש בשורת תפקידים בכירים הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי, הוא בוגר הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בהצטיינות ובעל תואר שני במנהל עסקים (EMBA) מאוניברסיטת תל אביב.
עד למינוי כמשנה למנכ"ל חברת הנדל"ן של שיכון ובינוי, שימש קימלדורף כשותף וכמנהל פרויקטים ראשי בקבוצת קרנות ריאליטי, כיהן כאדריכל ראשי של חברת שיכון ובינוי נדל"ן וכיהן כמהנדס העיר וכממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית של העיר חדרה. כמו כן, שימש כאדריכל בכיר במשרד שמאי אסיף נעמה מליס, אחד ממשרדי האדריכלות המובילים בישראל.
בתפקידו החדש כמשנה למנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, קימלדורף יביא לידי ביטוי את ניסיונו הרחב בתכנון ערים, רישוי וניהול בשאר מקצועות הנדל"ן. הידע והניסיון המעמיקים שלו בתחום, בשילוב עם כישורי ניהול מוכחים, צפויים לתרום רבות להמשך צמיחתה והצלחתה של החברה, שהיא מהמובילות בענף הנדל"ן הישראלי.
עמית בירמן, מנכ"ל שיכון ובינוי: "אנו שמחים על חזרתו של אבישי קימלדורף לשיכון ובינוי נדל״ן. אבישי הוא אחד מאנשי המקצוע המנוסים בארץ בענף הנדל"ן וחזרתו היא חלק מתהליך חיזוק השדרה הניהולית של קבוצת שיכון ובינוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה