נדל"ן ותשתיות

שיכון ובינוי חוגגת: עלייה מטאורית בהיקפי המכירות מתחילת השנה

שיכון ובינוי נדל"ן חושפת: במהלך המחצית הראשונה של 2024, היא מכרה 361 יחידות דיור במחיר ממוצע של 3.06 מיליון שקל. הנתון, מעיד על הישג משמעותי לחברה כאשר במהלך התקופה הזו, החברה מכרה יותר דירות מאשר בכל שנת 2023. כל הפרטים
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום דוד פרימן)
חברת שיכון ובינוי נדל"ן מקבוצת שיכון ובינוי חושפת היום (שלישי), את היקף הדירות שנמכרו במחצית הראשונה של השנה ואת מחירן הממוצע. על פניו, שוק הדיור הישראלי ממשיך לטפס חרף תקופת המלחמה והמצב הביטחוני המתוח, והנתון הבולט הוא שבמחצית הראשונה של 2024 שיכון ובינוי נדל"ן מכרו יותר דירות מאשר כל שנת 2023.
על פי הנתונים, שיכון ובינוי נדל"ן מכרה במחצית הראשונה של השנה 361 יחידות דירות, בסכום מצטבר של 1.1 מיליארד שקלים, קפיצה חדה של כ- 167% לעומת 135 דירות בסכום כולל של 373 מיליון שקלים שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד.
מבחינת תמהיל הדירות שנמכרו מדובר במגוון רחב של דירות, החל מדירות - שני חדרים ועד לפנטהאוזים, כאשר המחיר הממוצע לדירה במחצית הראשונה של 2024 עמד על כ-3.06 מיליון שקלים לדירה. מדובר בעלייה של 11% לעומת מחיר דירה ממוצע של 2.76 מיליון שקלים שמכרה שיכון ובינוי נדל"ן במחצית הראשונה של 2023. נתוני המכירות מצביעים על עלייה משמעותית בביקוש לדירות באזורים שונים ברחבי הארץ, לרבות באזורים שנתפסים כבטוחים יותר. 
סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן, דן מויאל, התייחס לנתונים שפורסמו ומסר: "התוצאות המרשימות משקפות את ההשקעות האסטרטגיות שלנו בשיווק, בתכנון ובפיתוח פרויקטים חדשים. ניתן לראות כי המשקיעים בענף הנדל"ן מכירים בזה שאין תחליף בטווח הארוך להשקעה נדל"נית. זאת בהתבסס על היחסיות הקבועה של ביקוש והיצע ומחירי הדירות שנמצאים באופן קבוע במגמת עליה, בנוסף למעגל רוכשי דירה ראשונה ומשפרי הדיור".
מויאל, המשיך בדבריו ואמר: "הגידול במכירות מיוחס גם לעלייה בביקוש לדירות חדשות בשל התפתחות השכונות החדשות ושיפור התשתיות באזורי הפעילות שלנו. אנחנו גאים להוביל את השוק ולספק פתרונות דיור איכותיים שמתאימים לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו. חברת שיכון ובינוי מראה עוצמה גם בתקופות ביטחוניות מאתגרות וממשיכה לפתח ולשווק פרויקטים חדשים ומרגשים ומבטיחה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את התמורה הטובה ביותר בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה