מינויים

הערוץ החדש בישראל מתרחב: זה העיתונאי החדש שמצטרף

ינון שלום יתח מצטרף לדסק הצבאי של ערוץ החדשות החדש בישראל, i24NEWS. יתח, שהצטרף ל-i24NEWS כבר בשלבי ההקמה שלו לפני כמה חודשים, עובר כעת לתא הצבאי ככתב לענייני צבא וביטחון
מערכת ice | 
i24NEWS (צילום מסך i24NEWS)
ינון שלום יתח מצטרף לדסק הצבאי של i24NEWS ויהיה כתב לענייני צבא וביטחון. יתח, הצטרף ל-i24NEWS בחודש מאי, עוד בשלבי הקמת הערוץ, ותחילה מונה לכתב איזור ירושלים, שטחים והתיישבות. יתח היה בעבר הכתב הכלכלי וכתב לענייני ירושלים ב"וואלה חדשות" ושירת בעבר ככתב צבאי בדובר צה"ל.
אתמול ציין ערוץ החדשות i24NEWS חודש לעלייתו לאוויר, במהלכו סיקר יתח שורה של אירועים ביטחוניים וכן הצטרף מספר פעמים ללוחמי צה"ל ברפיח ובגבול הצפון. במהלך החודש האחרון חשף, בין היתר, את ההחלטה להעניש לוחמים שיקבלו תרומות מגופים פרטיים, עדויות על הטרדות מיניות כלפי חיילות המשרתות בשדה תימן, ועוד.

כזכור, לאחר חרושת שמועות, ודיווחים סותרים, אתר ice הציג בתחילת החודש נתונים בלעדיים של השבוע הראשון של הערוץ החדש בעברית - i24NEWS. יש לציין כי מדובר בשבוע הראשון בלבד, וקשה לשפוט על פי הנתונים את פוטנציאל הערוץ שלראשונה בישראל משדר חדשות ואקטואליה סביב השעון 24-7 גם בשעות הלילה וגם בשבתות וחגים. במיוחד לאור הטלאנטים הרבים שהצטרפו לערוץ: מירי מיכאלי, יוסי יהושע, צבי יחזקאלי, ניב גלבוע ועוד. 
לפני כשבוע, ביום ראשון ה-30.6, הושק לראשונה ערוץ i24NEWS בעברית לראשונה, עם מהדורת החדשות של מירי מיכאלי. במשדר ההשקה של ערוץ החדשות i24NEWS בעברית נחנך  לראשונה אולפן הערוץ החדש, אשר ממוקם בנמל יפו.
במהלך שעות היום, משעות הבוקר המוקדמות סביב 7 בבוקר, ועד חצות בלילה, נתוני הרייטינג של הערוץ עומדים בממוצע שקרוב ל-0.1% עד 0.3%. הערוץ כן מספק נתונים גבוהים יותר בשעות הערב. בפריים טיים, במהלך השבוע החולף, הרייטינג של הערוץ עמד על 0.4%.
ביום שישי, הנתונים עלו לרייטינג ממוצע של 0.5% לערך. במהלך יום שבת האחרון, קיבל הערוץ עלייה נוספת במספר הצופים, כאשר משעות הצהריים הרייטינג עלה לטווח של 0.4%-0.7%, כאשר לקראת 20:00 הגיע הערוץ לשיא שבועי של 0.8% ולפיק שיא של של בערך מעל 1% רייטינג במהדורת החדשות המרכזית. 
ניתן לראות שנכון לפי שעה, בשעות הסופ"ש הערוץ מקבל חיזוק משמעותי של צופים. ניתן לבחון זאת סביב המחסור של חדשות ואקטואליה בערוצים המרכזיים. בנוסף על הפוטנציאל של הערוץ, שהציג גם מעל 1% בפיק של השבוע הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה