מינויים

הביטוח הלאומי בדרך למהפכה? השינוי המרכזי בהנהלה אושר

מנכ"ל משרד הרווחה ינון אהרוני, שהיה המועמד המוביל לכהן בתפקיד מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, ימונה לתפקיד באופן קבוע ויחליף את ממלא המקום צביקה כהן. מולו התחרו על התפקיד ירונה שלום ואריאל משעל. וגם: איזה תנאי סף נוסף לקול הקורא לפני כחודשיים בלבד?
מערכת ice |  1
המוסד לביטוח לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
מנכ"ל משרד הרווחה ינון אהרוני נבחר אמש (חמישי) על ידי ועדת המינויים של מועצת הביטוח הלאומי לתפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי הקבוע. הוא צפוי להחליף את צביקה כהן, שממלא את מקומה של ממלאת מקום נוספת, ירונה שלום. שר העבודה יואב בן צור, מי שהעדיף את אהרוני, צפוי לאשר את המינוי סופית.
הוועדה על שלושת חבריה אישרה את המינוי פה אחד. אחת המועמדות הייתה ירונה שלם, שכיהנה כמנכ"לית, עד שוועדת האיתור של הביטוח הלאומי, בראשה של שלמה מור יוסף, מי ששימש בעצמו כמנכ"ל הביטוח הלאומי בעבר, שאמונה על מציאת המנכ"ל החדש, לא בחרה בה לתפקיד והיא נאלצה לסיים את תפקידה.
מועמד אחר שאינו נבחר הוא איש התקשורת אריאל משעל, ששימש במשך כשש שנים, עד לפני כשנתיים, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.
 
על פי דיווח דה מרקר, לפני כחודשיים, לקול הקורא לתפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי נוסף תנאי סף אשר מאפשר את ההתמודדות על התפקיד רק למי שכיהן בארבע השנים האחרונות, למשך שנה לפחות, כמנכ"ל (או בתפקיד מקביל) בשירות הציבורי, באחד מתחומי הפעילות של הביטוח הלאומי. אהרוני עומד בכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהפכה חחח. הקופה שם ריקה והמצוקהנענקית
    ... 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצבת זיקנה ונכות של עוני ורעב.
    סגור