מינויים

מהפכה בביטוח הלאומי: זה המועמד המוביל לתפקיד המנכ"ל בישראל

אחרי מספר שנים בהם יש רק ממלאי מקום בתפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי בישראל, ועדת האיתור תבחר בקרוב מנכ"ל חדש וקבוע, כאשר ישנם שלושה מועמדים סופיים. המועמד המוביל הוא ינון אהרוני, כאשר מי שמתמודדים איתו על התפקיד הם המנכ"לית לשעבר ירונה שלום ואריאל משעל
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום KiyechkaSo /Shutterstock)
אחרי מספר שנים בהם יש רק ממלאי מקום בתפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי בישראל, כאשר מי שמכהן כיום בתפקיד הוא צביקה כהן, שממלא את מקומה של עוד ממלאת מקום, ירונה שלום, אמש (שני) נודע כי ישנם שלושה מועמדים סופיים להיכנס לתפקיד המנכ"ל הקבוע בביטוח הלאומי בישראל.
על פי הדיווח ב"דה מרקר", אחת המועמדות הסופיות היא ירונה שלום שבעצמה, ששימשה עד לפני שנה בתפקיד מנכ"לית הביטוח הלאומי, אחרי שהייתה כאמור ממלאת מקום, אלא שוועדת האיתור של הביטוח הלאומי, בראשה של שלמה מור יוסף, מי ששימש בעצמו כמנכ"ל הביטוח הלאומי בעבר, שאמונה על מציאת המנכ"ל החדש, לא בחרה בה לתפקיד והיא נאלצה לסיים את תפקידה.
למעשה, בפעם הקודמת שוועדת האיתור אמורה הייתה לבחור מחליף, היא לא הצליחה לעשות זאת ולמעשה פסלה את כל המועמדים, ולכן מונה כהן כממלא מקום המנכ"ל. כעת, על פי הדיווח, ועדת האיתור תבחר בוודאות את אחד משלושת המועמדים הסופיים.
המועמד השני לרשת את תפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי הוא אריאל משעל, איש התקשורת ששימש במשך כשש שנים, עד לפני כשנתיים, בתפקיד מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.
המועמד השלישי, שנחשב למועמד המוביל ביותר ועשוי להיבחר לתפקיד הוא ינון אהרוני, מנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי. על פי הדיווח, בביטוח הלאומי מאוד רוצים לראות את אהרוני כמנכ"ל הבא, ולפיכך אף שינו את תנאי הסף כדי שזה ייבחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה