מינויים

הסטארט-אפ הישראלי ממשיך להתרחב: זה סמנכ"ל הפרודקט החדש

חברת סטארט-אפ "מיטיגה" מכריזה על מינויו של עמיר גבריאלי לתפקיד סמנכ"ל פרודקט. במסגרת תפקידו, גבריאלי יהיה אחראי על תהליך פיתוח המוצר של חברת מיטינגה ויישומה. עמיר גבריאלי: "אני נרגש לסייע להתפתחות של תחום אבטחת הענן ולספק פתרונות יעילים וברורים לזיהוי, תחקור ותגובה לאיומים הגדלים הללו"
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
מיטיגה, חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר, המתמחה בפיתוח פתרונות לגילוי, תחקור ותגובה למתקפות סייבר בענן ובאפליקציות SaaS, הכריזה היום (שני) על מינויו של עמיר גבריאלי לתפקיד סמנכ"ל פרודקט. 
לגבריאלי ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי הענן ואבטחה. במסגרת תפקידו, גבריאלי יהיה אחראי על תהליך פיתוח המוצר של חברת מיטינגה ויישומה.  המינוי נחשף בסמיכות זמנים להכרזה על הבחירה במיטיגה כאחת מ-10 החברות שעלו לגמר תחרות החדשנות Sandbox של RSA ועל זכייתה בפרס InfoSec בקטגוריה של זיהוי, תחקור ותגובה לאיומי אבטחה בענן. 
בתפקידיו הקודמים, שימשה גבריאלי כדירקטור ניהול מוצר בחברת Aqua Security שבה הוביל את האסטרטגיה והפיתוח של פתרונות האבטחה ל-Cloud Workloads, מרכיב מרכזי בפלטפורמת האבטחה של החברה לאפליקציות ענן (CNAPP). מלבד זאת, כיהן כמומחה אבטחה בחברת "מיקרוסופט"
עופר מאור, מייסד משותף ו-CTO, מיטיגה: "אנו שמחים לקבל את פניו של עמיר. הקריירה שלו, שמתפרסת על פני למעלה מ-20 שנה, שזורה הישגים רבים בניהול מוצר בתעשיית אבטחת הסייבר והיא תואמת למטרות האסטרטגיות ולחזון של החברה. הניסיון העשיר של עמיר, במיוחד בפיתוח פתרונות אבטחה מורכבים לסביבות ענן בחברות טכנולוגיה גדולות כמו גם בסטארט-אפים, יסייע לנו לגבש את החדשנות המוצרית שלנו ואת האסטרטגיה של החברה".
 



עמיר גבריאלי, סמנכ"ל הפרודקט, מיטיגה: "מיטיגה היא חברה יוצאת דופן בכך שהיא מציידת את צוותי האבטחה בכלי ניהול למפת האיומים המתעצמים נגד סביבות ענן והטכנולוגיה פותחה באופן שאינה חשופה לחסרונות של שיטות מסורתיות שלא תוכננו להיקף ולמאפיינים של סביבות ענן. אני נרגש לסייע להתפתחות של תחום אבטחת הענן ולספק פתרונות יעילים וברורים לזיהוי, תחקור ותגובה לאיומים הגדלים הללו". 


בתמונה: עמיר גבריאלי, (צילום: Mitiga)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה