דיגיטל וטק

ההכרזות החשובות מאירוע הגיימינג של מיקרוסופט

מיקרוסופט הכריזה באירוע Xbox Games Showcase על גרסה לבנה של קונסולת Xbox Series X שתתמוך במשחקים דיגיטליים בלבד, לצד גרסאות חדשות של Xbox Series S,והכרזות על תאריכי יציאה למשחקים חדשים

רפאל בן זקרי | 
Xbox Series X in a white option (צילום מיקרוסופט)
מיקרוסופט קיימה אתמול את אירוע המשחקים הגדול שלה, Xbox Games Showcase, שהביא עימו הכרזות מרגשות וטריילרים חדשים. בין היתר, מיקרוסופט הכריזה על גרסה לבנה של קונסולת Xbox Series X, שתגיע ללא כונן דיסקים ותתמוך רק במשחקים דיגיטליים, עם מפרט פנימי זהה לסדרה המקורית, ובתג מחיר של 449.99 דולר.
נשיאת Xbox, שרה בונד, חשפה גם גרסה לבנה של Xbox Series S עם 1TB אחסון במחיר של 349.99 דולר בארצות הברית. הצבע הלבן של סדרת X תואם לצבע ה-"Robot White" של סדרת S. בנוסף, הוכרזה גרסה עם 2TB אחסון בשם "Galaxy Black", שתעלה 599.99 דולר ותכלול כונן דיסקים.
דיווחים מוקדמים רמזו על שדרוג למערכת הקירור של הקונסולות, אך יהיה צורך להמתין לפתיחה שלהן כדי לוודא זאת בפועל. בנוסף, קיומה של הסדרה הלבנה מאשר שמיקרוסופט ביטלה או דחתה את השדרוג שתוכנן ל-Xbox Series X, כפי שנחשף במסמכים מבית המשפט בשנה שעברה. השדרוג, שהקוד שלו היה "Brooklin", היה אמור לכלול עיצוב צילינדרי וחדשנות טכנולוגית נוספת, עם מחיר משוער של 499 דולר.
במהלך האירוע, שנמשך מעל שעה, הוכרזו גם תאריכי יציאה לשני משחקים חדשים גדולים: Doom: The Dark Ages ו-Gears of War: E-Day. בנוסף, הוכרז חלון השקה ל-Fable בשנת 2025 ותאריך יציאה בנובמבר ל-Microsoft Flight Simulator 2024. נחשפו גם פרטים חדשים על משחק האינדיאנה ג'ונס הבא והטריילר הראשון ל-Perfect Dark.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה