מינויים

חברת AION Labs במינוי מסקרן: זו הבכירה בענף הביוטק הישראלי

חברת AION Labs, מינתה את שרון גור אריה לתפקיד VP Value Creation. במסגרת תפקידה, שרון תהיה אחראית על שיתופי הפעולה של החברה עם מדענים וחוקרים מכל העולם וחיבורם לקהילת הסטארט-אפ הישראלית. שרון גור אריה: "אני שמחה לקחת חלק במהפכה הבאה בתחום טכנולוגיות הבריאות והרפואה

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת AION Labs, סטודיו לפיתוח סטארט-אפים בתחום התרופות והביוטק, מכריזה היום (רביעי) על מינויה של שרון גור אריה לתפקיד VP Value Creation. במסגרת תפקידה, שרון תהיה אחראית על שיתופי הפעולה של החברה עם מדענים וחוקרים מכל העולם וחיבורם לקהילת הסטארט-אפ הישראלית במטרה להתמודד עם אתגרי המחקר והפיתוח החשובים ביותר בתחום הטמעת בינה מלאכותית בעולם ייצור התרופות
בתפקידה הקודם, שרון הובילה את השותפויות הגלובליות של Startup Nation Central בתחומי הבריאות והפארמה, ואף שיתפה פעולה עם חברות Fortune 500 ו-Global 1000, כמו גם עם משקיעים גלובליים, כדי לזהות וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות באקוסיסטם החדשנות הישראלי. 
 



מלבד זאת, שרון היא אחת מהמייסדים והמייסדות של קהילת החדשנות הישראלית בתחום הפארמה, המשתפת כיום פעולה עם מובילי חדשנות מ-20 חברות תרופות בעלות שם עולמי, במטרה לחזק את הקשר בין חברות התרופות ובין קהילת הסטארט-אפ הישראלית, תוך טיפוח קהילת ביוטק מקומית וחזקה. 

מתי גיל, מנכ"ל  AION Labs בירך על המינוי החדש: "אנו מאחלים לשרון הצלחה רבה בתפקידה החדש ושמחים על הצטרפותה ל-AION Labs. אני בטוח שהניסיון העשיר של שרון בעבודה עם ארגונים גדולים בתחום ההיי טק וביו טק ובאקוסיסטם הישראלי, יסייע לנו להרחיב את שיתופי הפעולה שלנו, ולהגדיל את מעגל היזמים והמדענים שאנו עובדים איתם כיום".
שרון גור אריה, VP Value Creation ב-AION Labs: "אני שמחה להצטרף ל-AION Labs ולקחת חלק במהפכה הבאה בתחום טכנולוגיות הבריאות והרפואה. פיתוח תרופות הוא תהליך מורכב שדורש משאבים רבים וידע מקצועי רחב ממקורות ושונים".

בתמונה: שרון גור אריה   (קרדיט: מיכה לובטון)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה